| کد خبر: 126320 |

مخالفت مجدد ‌با افزایش نرخ کرایه‌ها

تین‌نیوز| معاون عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر مخالفت فرمانداری تهران برای افزایش نرخ کرایه‌ها در شهر تهران گفت: با توجه به این مخالفت و اصرار شورای شهر تهران بر مصوبه ‌خود مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ها، مصوبه فوق در هفته جاری به شورای حل اختلاف وزارت کشور برای تصمیم‌گیری نهایی ارسال خواهد شد.

غلامحسین آرام در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: كلیات مصوبه ارسالی شورای شهر تهران مبنی بر افزایش نرخ كرایه‌های حمل‌ونقل عمومی به فرمانداری در مرحله اول با مخالفت مواجه شد و پس از ارسال به شورا با اعمال تغییراتی دوباره به فرمانداری ارسال شد. معاون عمرانی فرمانداری تهران افزود:

با توجه به اینكه فرمانداری تهران با هرگونه افزایش در نرخ كرایه تاكسی، اتوبوس و مترو مخالف است، مصوبه ارسالی شورا كه تغییرات روی آن اعمال شده بار دیگر مورد مخالفت فرمانداری قرار گرفته است و بدین‌ترتیب در هفته جاری این مصوبه برای تصمیم‌گیری نهایی به شورای حل اختلاف وزارت كشور ارسال می‌شود.

رئیس كمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران هم به فارس گفت: مصوبه افزایش نرخ كرایه‌های حمل‌ونقل عمومی هنوز اجرایی نشده است. اقبال شاكری اظهار داشت: ما پیشنهاد داده‌ایم كه در مواقع تعیین تعرفه‌ها نماینده فرمانداری نیز در جلسات برای تعیین نرخ كرایه حمل‌ونقل عمومی شركت كند.

وی با اشاره به اینكه اكنون مجددا فرمانداری با افزایش نرخ كرایه‌های حمل‌ونقل عمومی مخالفت كرده است، افزود: این رفت و برگشت‌ها در اعلام افزایش نرخ باعث طولانی شدن زمان اعلام و افزایش‌های غیرقانونی كرایه‌ها می‌شود. به گفته وی درصورتی‌كه این موضوع به وزارت كشور نیز ارجاع داده شود تا 10روز آینده باید اعلام نظر صورت بگیرد. ‌گفتنی است سال گذشته اعضای شورای شهر تهران طرح افزایش 10درصدی نرخ كرایه انواع تاكسی‌ها و همچنین سرویس مدارس پایتخت در سال 96را تصویب كردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.