| کد خبر: 235978 |

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

◄ آغاز یک ماه فعالیت فشرده عمرانی برای تکمیل تقاطع سه راه باقرشهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم(سه راه باقرشهر) ظرف یک ماه آینده خبر داد.

تین نیوز

 مهندس عباس شعبانی در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم موسوم به سه راه باقرشهر از پیشرفت حدود 95 درصدی هسته مرکزی این تقاطع خبر داد و گفت: تلاش خواهد شد مسیرهای تندروی جاده قدیم قم به انضمام دوربرگردان های شمال به شمال و جنوب به جنوب و همچنین زیرگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر که امکان ترددهای شرق به غرب و غرب به شرق در محل تقاطع را فراهم می سازد، علی رغم نیاز به آزادسازی املاک معارض در جبهه های شمالی و جنوبی پروژه ظرف یک ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی ضمن گفتگو با نمایندگان مدیریت شهری شهرستان باقرشهر، مدیران شهرداری منطقه 19 و دست اندرکاران اجرایی پروژه، خواستار بازفعال سازی عملیات اجرایی تقاطع سه راه باقرشهر در قالب 3 شیفت کاری شد و تاکید کرد: ضرورت اتصال اثرگذار تقاطع به معابر مرتبط و تکمیل تمام مسیرهای دسترسی پیش بینی شده در پوسته طرح باید در فرآیند تکمیل پروژه مدنظر قرار گیرد تا به این ترتیب مجموعه تسهیلات ترافیکی بزرگراهی و محلی به صورت توامان تحویل شهروندان شود.

بیشتر بخوانید:

تلاش برای تکمیل تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر تا پایان پاییز

 گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب که اسفندماه سال 1397 تکمیل شد، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است. بهره برداری از این پروژه با توجه به عبور جاده قدیم قم از مرکز منطقه باقرشهر، سبب بهبود وضعیت ترافیکی در محدوده ای پرتردد از جنوب پایتخت شده و ایمنی ترافیک در جاده قدیم قم به عنوان شریان ارتباطی شهر تهران با شهرهای مرکز و جنوب کشور را افزایش خواهد داد. به این ترتیب علاوه بر روان سازی جریان ترافیک در جاده قدیم قم و کاهش زمان سفرهای برون شهری، از تداخل ترافیک مراجعان بهشت زهرا (س) با ترافیک باقر شهر و جریان عبور و مرور در جاده قدیم قم جلوگیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.