| کد خبر: 234754 |

رفع یکی از معارضات درشت دانه ملکی از مسیر فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی

◄ آخرین خبرها از کمربندی جنوب غرب پایتخت

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تملک یکی از معارضات درشت دانه ملکی در مسیر فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

تین نیوز

 مهندس علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: تملک این ملک 15 هزار مترمربعی که حدود 9 هزار مترمربع آن در پوسته طرح قرار دارد، تاثیر قابل ملاحظه ای در تسریع عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خواهد داشت. شهرداری منطقه 18 پس از تملک این معارض درشت دانه ملکی مشغول اقداماتی همچون جابجایی درختان و تخریب بنای موجود است تا عرصه آزادسازی شده در اسرع وقت در اختیار مجریان پروژه قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با بیان آنکه عملیات اجرایی مسیر اصلی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در تمام بخش هایی که با معارض مواجه نیست، پیگیری می شود، از اجرای روکش آسفالت، جدولکاری و تامین روشنایی مسیر در مقاطع قابل توجهی از مسیر 3700 متری فاز نخست پروژه خبر داد.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به مرز 70 درصد رسیده است و از 3 معارض درشت دانه ملکی در این فاز از کمربندی جنوب غرب پایتخت فقط یک معارض دیگر باقی مانده است.

گفتنی است فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل مسیری 3700 متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 را فراهم خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.