| کد خبر: 232665 |

◄ گشایش ترافیکی پل اصلی تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان

پل اصلی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان برای تردد خودروها گشایش یافت.

تین نیوز

پل اصلی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان برای تردد خودروها گشایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل اصلی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان متعاقب نصب تابلوها و موانع ترافیکی، به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت تا ضمن روانسازی ترددهای محلی، دسترسی خودروهای سنگین به بازار آهن تسهیل شود.

وی با اعلام اجرای بخشی از شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی میدان جانبازان به صورت موقت، از اجرای طرح مصوب شبکه مذکور متعاقب رفع 11 پلاک معارض ملکی در این محدوده، خبر داد و گفت: عملیات احداث مجموعه پل های تقاطع میدان جانبازان، با طیفی متنوع از معارضات تاسیساتی نظیر لوله های آب و گاز ، تیر برق و کابل مخابرات مواجه بوده است. از این رو پس از اجرای هر مرحله از عملیات انحراف ترافیک، تاسیسات زیربنایی شناسایی و تغییراتی با هدف حداقل سازی هزینه های جابجایی این معارضات اعمال شده است.

بیشتر بخوانید:

تلاش برای گشایش ترافیکی در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پل اصلی میدان جانبازان به طول 36 متر و عرض 34 متر با هدف برقراری ارتباط شمال و جنوب بلوار جانبازان اجرا و میدانگاهی موقت جهت تامین گردش های ترافیکی(شرق به شمال و شرق به جنوب) تقاطع احداث شده است.

گفتنی است تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع های غیرهمسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آید. در طرح این تقاطع احداث 2 دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب نیز پیش بینی شده است که متعاقب تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه شهید بروجردی، مجموعه ای از گردش های مورد نیاز ترافیکی را در محل تقاطع تامین خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.