| کد خبر: 230047 |

مدیران و معاونان شهرداری تهران واکسینه شدند؟

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: تاکنون حتی یک مورد انجام واکسیناسیون کرونا بین مدیران و معاونان شهرداری تهران و اعضای شورای شهر به ما گزارش نشده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: تاکنون حتی یک مورد انجام واکسیناسیون کرونا بین مدیران و معاونان شهرداری تهران و اعضای شورای شهر به ما گزارش نشده است.

به گزارش تین نیوز، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره شائبه دریافت واکسن توسط برخی مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران اظهارداشت: تاکنون حتی یک مورد واکسیناسیون در این زمینه به ما گزارش نشده و آمار صفر بوده است.

وی افزود: واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند انجام شده و از دو روز پیش واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم که تعدادشان حدود ۸۰۰ نفر است نیز آغاز شده و در چند مرحله ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در شهرداری تهران گفت:  بر اساس آمارهای رسمی تاکنون ۳ هزار و ۵۲ نفر در شهرداری مبتلا به کرونا شده و ۶۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته آمار غیررسمی بیشتر از این تعداد است چرا که برخی از سازمان‌ها ممکن است آمار جدید مبتلایان متوفیان را به شهرداری اعلام نکرده باشند.

چوبینه بیان داشت: بر اساس آنچه که مدیران مربوطه در شهرداری تهران اعلام کرده اند سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته‌اند.

وی گفت: شهرداری تهران برنامه ریزی هایی برای واردات واکسن انجام داده و این موضوع بزودی در صحن شورا مطرح می شود تا هم بودجه مورد نیاز اختصاص یابد و هم اعضای شورا نظرانشان را کامل مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد: در صورتی که شرایط برای تامین و خرید واکسن توسط شهرداری فراهم شود قطعاً ۳۰۰ هزار نفر از خانواده شهرداری تهران را با اولویت بندی در مقابل کرونا واکسینه می‌کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.