| کد خبر: 203036 |

افزایش شعب رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران

حامد مظاهریان گفت: تعداد شعب هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری شهردای تهران در راستای افزایش سرعت رسیدگی به موارد، از ۳ هیأت به ۵ هیأت افزایش می یابد.

تین نیوز

حامد مظاهریان گفت: تعداد شعب هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری شهردای تهران در راستای افزایش سرعت رسیدگی به موارد، از ۳ هیأت به ۵ هیأت افزایش می یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، حامد مظاهریان در نشست با معاونین منابع انسانی مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران اظهار داشت: بهره مندی از توان سازمانی در مجموعه شهرداری تهران باید افزایش یابد و حوزه منابع انسانی باید برای پروژه توانمندسازی و به روزسازی دانش نیروهای شهرداری سردمدار باشد.

وی با اشاره به وجود ساختارهای مناسب برای توانمندسازی نیروی انسانی در شهرداری تهران گفت: باید بهره مندی از توان سازمانی در مجموعه شهرداری تهران افزایش یابد. لزوماً ارتقای توان علمی و عملیاتی نیروها با دستور مدیریتی به سرانجام نمی‌رسد بلکه حس نیاز و تمایل برای کسب دانش روز اگر به صورت خودجوش از درون بدنه شکل بگیرد نتایج بهتری خواهد داشت و پیشگامی مناطق در این زمینه ارزشمند است.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه توان نیروهای خلاق و کارآمد فرایند مدیریت شهری را متحول می‌سازد، افزود: اصلاح فرایندهای مدیریت شهری با خلاقیت و کارآمدی نیروی انسانی شهرداری امکان پذیر است و بنابراین باید برای تقویت آن تلاش جمعی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم سازی از سوی بدنه شهرداری می‌تواند زمینه ساز تصمیم گیری مدیریتی باشد، عنوان کرد: فرایند حل مسائل و تصمیم گیری در سطح کلان مدیریتی بدون طی مراحل کارشناسی و شناسایی مزایا و معایب آن امکان پذیر نیست و بدون شک موفقیت در تصمیم‌های کلان شهری با خردجمعی و تصمیم سازی بدنه شهرداری محقق می‌شود.

به گفته مظاهریان، لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران به شورای شهر ارسال شده و در صورت تصویب شورا تعداد ۹ معاونت کنونی شهرداری به ۷ معاونت کاهش خواهد یافت.

معاون شهردار تهران با اشاره به همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر تهران با مدیریت شهری گفت: شورای پنجم با اتکا به تجارب ارزنده و دانش به روز اعضای خود تلاش دارد تصمیم گیری ها را با در نظر گرفتن مصالح و منافع جمعی و حقوق شهروندان لحاظ کند که خوشبختانه ارتباط مناسب کنونی شورا و شهرداری می‌تواند در پیشبرد این روند موثر باشد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و افزایش اعتماد عمومی گفت: تعداد شعب هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در راستای افزایش سرعت رسیدگی به موارد، از ۳ هیأت به ۵ هیأت افزایش می‌یابد.

لزوم تهیه و تنظیم شیوه نامه جدید برای آموزش مدیران شهرداری، به روز رسانی شیوه تکریم مدیران، پیگیری برای مرتفع کردن معضلات مربوط به نیروهای سرای محلات در سطح کلان از دیگر نکات مورد تاکید معاون شهردار تهران بود.

مظاهریان، از معاونین منابع انسانی مناطق خواست با تشکیل کارگروه‌های کارشناسی مسائل مختلف مربوطه به این حوزه را بررسی کنند و بر اساس فرصت‌ها و محدودیت‌های موجود راهکارهای حل آن را پیشنهاد دهند.

در این نشست در خصوص موضوعاتی چون رسیدگی به وضعیت حوزه منابع انسانی خدمات شهری، انتصاب جوانان و بانوان در مناطق ۲۲ گانه و پروژه‌های مناطق در حوزه آموزش بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بر ضرورت اصلاح فرایندهای غیرشفاف حوزه منابع انسانی خدمات شهری و ایجاد وحدت رویه در مناطق برای ساماندهی قراردادهای پیمانکاری، برنامه ریزی برای تامین کمبود نیروی کارگری تاکید شد.

در پایان، معاونین منابع انسانی مناطق ۲۲ گانه دغدغه‌ها و پرسش‌های خود را در خصوص مسائل مختلف این حوزه با معاون شهردار تهران مطرح کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.