| کد خبر: 202996 |

نام‌گذاری ایستگاه مترو و پایانه اتوبوس به نام شهید سردار سلیمانی

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نام‌گذاری ایستگاه مترو و پایانه اتوبوس به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نام‌گذاری ایستگاه مترو و پایانه اتوبوس به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره درخواست شهروندان مبنی بر  نامگذاری خیابان و ایستگاه مترو به نام شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: برنامه‌هایی برای نام‌گذاری ایستگاه مترو و اتوبوس همچنین پایانه تاکسیرانی به نام شهید سردار قاسم سلیمانی در دستور کار داریم و بزودی پیشنهادات را به شورای شهر اعلام و ارسال می‌کنیم.

وی افزود: البته تصمیم نهایی بر عهده شورای شهر است ولی قطعا نام‌گذاری ایستگاه مترو و اتوبوس همچنین پایانه تاکسیرانی به نام شهید سردار قاسم سلیمانی داریم.

به گزارش فارس، محمدمهدی همت روز گذشته در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد: «با مادر و برادرم صحبت کردم، به زودی طی یک نامه رسمی از اعضای محترم شورای شهر تهران تقاضا خواهیم کرد تا نام بزرگراه شهید محمد ابراهیم همت را به بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر دهند».

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران هم در پیام تسلیت خود در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: در اولین جلسه شورای شهر پیشنهاد نام‌گذاری معبری به نام شهید سرافراز، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ارائه خواهم کرد تا نشان دهیم جایگاه کسانی که برای این ملک و ملت جان‌شان را فدا می‌کنند، همواره درمیان مردم زنده و جاوید خواهد ماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.