| کد خبر: 197914 |

طرح بهسازی معابر شهر تهران به نیمه راه رسید

طرح بهسازی معابر شهر تهران در حالی به نیمه راه رسیده است که اقداماتی به‌منظور افزایش میزان تولید روزانه کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و عبور از مرز سه هزار تن در شبانه‌روز در جریان است.

تین نیوز

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طرح بهسازی معابر شهر تهران در حالی به نیمه راه رسیده است که اقداماتی به‌منظور افزایش میزان تولید روزانه کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و عبور از مرز سه هزار تن در شبانه‌روز در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم؛ صفا صبوری دیلمی با یادآوری اینکه اجرای یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران تا پایان سال جاری هدف‌گذاری شده است، ثبت رکورد تولید، پخش و اجرای بیش از 509 هزار تن آسفالت از زمان آغاز طرح بهسازی معابر شهر تهران (12 اسفندماه سال گذشته) را به‌معنای پیشرفت 51درصدی این طرح عظیم دانست و اظهار کرد: طرح بهسازی معابر شهر تهران در حالی به نیمه راه رسیده است که اقداماتی به‌منظور افزایش میزان تولید روزانه کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و عبور از مرز 3هزار تن در شبانه‌روز در جریان است تا به این ترتیب تأخیرات احتمالی طرح در فصل بارش جبران شود.

وی با بیان اینکه از 12 اسفند سال 1397 تاکنون بیش از 50 هزار نقطه از عوارض خرابی روکش آسفالت معابر مرمت شده است، گفت: طی اجرای طرح بهسازی معابر، بیش از 250 معبر اصلی مورد اجرای تراش و روکش مکانیزه قرار گرفته و به‌طور متوسط در هر یک از مناطق 22گانه حدود 23 هزار تن عملیات آسفالتی انجام شده است.

به‌گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخلی شهرداری تهران در اجرای طرح بهسازی معابر پایتخت هزینه تولید این محصول استراتژیک را به‌نحو قابل توجهی کاهش داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.