| کد خبر: 196765 |

ترافیک منطقه گیشا به طور مستمر پایش می‌شود

ترافیک منطقه گیشا توسط کارشناسان ترافیک به صورت مستمر پایش می‌شود.

تین نیوز

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ترافیک منطقه گیشا توسط کارشناسان ترافیک به صورت مستمر پایش می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از سطح صفر پروژه زیرگذر گیشا، گفت: خوشبختانه همانطور که وعده داده بودیم، سطح صفر پروژه گیشا به عنوان مهمترین بخش اجرای این پروژه روز گذشته آماده شد و از صبح امروز به بهره‌برداری رسید. 

وی افزود: از آنجا که پایه‌های سابق پل گیشا برداشته شده، لازم بود که اقدامات زیربنایی برای استفاده از سطح صفر این پروژه و بخش‌های محدود شده اتوبان چمران انجام گیرد که خوشبختانه همه این اقدامات در زمانبندی از پیش تعیین شده انجام شد. 

وی گفت: بهره‌برداری از سطح صفر پروژه گیشا از آن جهت اهمیت دارد که این محدوده به دلیل دو ورودی یعنی شرق به شمال و غرب به جنوب و همچنین دو خروجی شمال به غرب و جنوب به شرق، یکی از مناطق پرتردد محسوب می‌شود و تعریض‌ها و هم‌سطح‌سازی‌های این محدوده باعث کاهش ترافیک می‌شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سؤال که برخی از مردم و ساکنان منطقه گیشا از پاره‌ای از مشکلات به وجود آمده ناراضی بوده و گلایه‌مند هستند، گفت: منطقه گیشا در گذشته بن‌بست بوده، اما امروزه از 3 یا 4 طرف ورودی و خروجی دارد.

وی گفت: همین امر باعث شده تردد در گیشا افزایش پیدا کند، اما به طور دقیق تمام این ترددها پایش شده و در جهت تسهیل عبور و مرور، تمهیداتی اندیشیده شده است. 

صبوری دیلمی گفت: ما برای پایش ترافیک منطقه گیشا از همکارانمان و کارشناسان ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران کمک گرفته‌ایم و این عزیزان به طور دقیق نیازهای این منطقه را پایش می‌کنند. 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.