| کد خبر: 181771 |

اعزام تجهیزات امداد و نجات شهرداری تهران به مناطق سیل زده لرستان

در پی اعلام آمادگی شهرداری تهران برای کمک رسانی به استان‌های سیل زده لرستان و خوزستان، عصر پنج شنبه مجموعه‌ای از وسایل و ادوات امداد و نجات به استان لرستان اعزام شد.

تین نیوز

هفته گذشته به دنبال وقوع سیل، استان‌های خوزستان و لرستان با خسارات قابل توجهی رو به رو شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از میزان، شهردار تهران روز چهارشنبه با ارسال پیام‌های جداگانه برای استانداران لرستان و خوزستان، آمادگی مدیریت شهری برای کمک به مردم سیل زده این دو استان را با ارسال وسایل و تجهیزات و اعزام نیرو‌های امدادرسان اعلام کرد. به همین منظور عصر روز گذشته به درخواست استانداری لرستان و دستور پیروز حناچی، شهردار تهران مجموعه از نیرو‌های واکنش سریع سازمان آتش نشانی عازم مناطق سیل زده این استان شدند.

٢٥ نفر از نیرو‌های آتش نشانی به همراه دو دستگاه خودروی نورافشان و ژنراتور، دو دستگاه جرثقیل هشت تن، یک دستگاه خودروی نجات سنگین، یک دستگاه خودروی اطفایی، یک دستگاه جرثقیل سه تن و شش دستگاه خودروی سبک رهسپار مناطق سیل زده لرستان شده اند.

همچنین، شهرداری تهران دو دستگاه پمپ مکش لجن کش با خروجی ٥٥٠٠ لیتر در دقیقه، دو دستگاه پمپ مکش واریسکو ٦٠٠٠ لیتر در دقیقه، ۳۰ دستگاه پمپ مکش تک فاز و سه فاز، سه دستگاه موتور پمپ پرتابل fox به همراه ۶۰ عدد لوله نواری ٢/٥ اینچ، ۲۰ عدد لوله نواری ١/٥ اینچ و پنج دستگاه موتور برق را به لرستان ارسال کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.