| کد خبر: 180155 |

◄ اعلام برنامه‌های مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی در حوزه آموزش

برنامه‌های مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی در حوزه آموزش طی سه ماهه آخر امسال اعلام شد.

تین نیوز

مجید عبدالهی سرپرست مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مهم‌ترین برنامه‌های سه‌ماهه پایانی سال 1397 آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از سوی این مرکز اجرایی می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مجید عبدالهی در این زمینه گفت: تهیه و تدوین و بازنگری دستورالعمل‌های آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دست اقدام است که پس از نهایی شدن به استان ها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: دستورالعمل آموزش دهیاری‌ها و دستورالعمل سفرهای آموزشی دهیاری‌های کشور در سال 1398؛ پس از نهایی شدن ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزش دهیاری‌ها در سال های 1397 و 1398 در حال نهایی شدن است.

وی هم‌چنین از تهیه دستورالعمل سومین المپیاد علمی دهیاران کشور در سال 1398 خبر داد.

سرپرست مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی افزود: دوره آموزشی شهرهای دوستدار کودک، که دستورالعمل آن به‌تازگی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه و به استان‌ها ابلاغ‌شده است، در هفته آخر دی‌ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

عبدالهی هم‌چنین از برگزاری آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان‌های مازندران، بوشهر، لرستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان در زمستان سال جاری خبر داد.

وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته المپیاد علمی دهیاران کشور بهمن‌ماه سال جاری در استان البرز برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اجرای المپیاد علمی شهرداران کشور در اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی هم‌چنین به تشکیل نشست‌های کارشناسان آموزش دفاتر امور روستایی استانداری‌ها، کارشناسان آموزش دفاتر امور شهری استانداری‌ها، کارشناسان محیط‌زیست و پسماند دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها و شهرداری‌های مراکز استان، کارشناسان آموزش شهرداری‌های مراکز استان و کارشناسان مالی دفاتر امور شهری و روستایی استانداری‌ها از سوی مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های طی سه‌ماهه آخر سال جاری اشاره کرد.

عبدالهی بابیان این‌که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از جمله نهادهای هستند که با مردم بیش‌ترین ارتباط رادارند و در زمینه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، به مردم خدمات ارائه می‌کنند، اظهار کرد: آموزش مدیران و کارکنان شهرداری‌ها و هم‌چنین دهیاران یک امر ضروری و حائز اهمیت است که باید بطور مستمر تداوم داشته باشد تا فعالیت‌های این دو نهاد مفید واقع شود.

وی با اشاره به این‌که آموزش کارکنان شهرداری و دهیاران با جدیت پیگیری خواهد شد، گفت: در تلاشیم تا تمامی کارکنان این دو نهاد در تمامی پست‌ها و مشاغل در دوره‌های آموزشی و مهارتی شرکت نمایند.

عبدالهی در خاتمه از برگزاری نشست تخصصی «ایمنی در برابر زلزله با رویکرد تاب‌آوری شهری و ارائه الگوهای عملی مدیریت بحران» از سوی این مرکز با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در روز 11 دی خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.