| کد خبر: 179843 |

◄ بخشنامه رئیس سازمان شهرداری‌ها برای استاندارد اجباری وسایل و تجهیزات شهربازی‌ها

نماینده حقوقی سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌ها در جلسات هیئت عمومی دیوان عدالت اداری برای دفاع از شهرداری‌ها حاضر شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حقوقی و امور قراردادهای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در مصوبه شورای سازمان و همچنین تائید ریاست دیوان عدالت اداری من‌بعد نماینده حقوقی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در موضوعات مربوطه به شهرداری‌ها برای دفاع در جلسات هیئت عمومی دیوان شرکت و حضور خواهند داشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسن نوری در خصوص سایر اقدامات دفتر حقوقی و امور قراردادهای سازمان گفت: در حال حاضر با مصوبه هیئت محترم وزیران و تشکیل کمیته بررسی و اجرای مصالحه 21 قرارداد با موضوع مصوبه هیئت محترم وزیران در حال بررسی و انجام مصالحه هستیم.

وی همچنین گفت: بخشنامه رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص ایمنی شهربازی، زمین‌بازی، پارک‌ها و استاندارد اجباری وسایل و تجهیزات و نیز حفظ حقوق شهروندی با همکاری معاونت امور شهرداری‌ها و دفتر حقوقی و امور قراردادهای سازمان تهیه و برای اجرا به معاونین عمرانی استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

نوری همچنین ابراز امیدواری نمود که تا پایان سال مجموعه استعلامات مربوطه به دهیاری‌ها که متن آن آماده است چاپ و بهره‌برداری برسد.

وی همچنین گفت: در تلاش هستیم با کمک و همکاری دفاتر برنامه‌ریزی و بودجه و تحول اداری و فن‌آوری اطلاعات سازمان پس از تامین تخصیص اعتبار نسبت به راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سامانه مدیرت حقوقی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای تسهیل به‌موقع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی اقدام کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.