| کد خبر: 179635 |

◄ بررسی پولی شدن طرح زوج و فرد در شورای ترافیک تهران

پلیس اعلام کرده که حذف طرح زوج و فرد هنوز تصویب نشده و شهرداری هم اعلام نکرده که این طرح تصویب‌شده است. محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: هفته آینده پیشنهاد ما در مورد حذف طرح زوج و فرد در دستورکار شورای ترافیک تهران قرار خواهد گرفت و در آنجا به بیان نکته نظرات خود می‌پردازیم.

تین نیوز

پلیس اعلام کرده که حذف طرح زوج و فرد هنوز تصویب نشده و شهرداری هم اعلام نکرده که این طرح تصویب‌شده است.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: هفته آینده پیشنهاد ما در مورد حذف طرح زوج و فرد در دستورکار شورای ترافیک تهران قرار خواهد گرفت و در آنجا به بیان نکته نظرات خود می‌پردازیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پورسیدآقایی در حاشیه جلسه شورای‌شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که چرا هنوز این طرح تصویب نشده، آن را رسانه‌ای کردید، گفت: چرا ما باید اول طرحی را تصویب کنیم و بعد آن را رسانه‌ای کنیم؟ ما طرح را اعلام کنیم تا نقطه‌نظرات کارشناسان، مردم و رسانه‌ها را بگیریم و در این مدت نیز فضا کاملاً مطلوب بود به‌گونه‌ای که همه کارشناسان، رسانه‌ها و ... اظهارنظرات منفی و مثبتی داشتند و ما حتماً در بررسی این طرح این نقطه‌نظرات را ملاک قرار خواهیم داد و هر ارگانی که در شورای ترافیک است یک رأی دارد و می‌تواند پس از ارائه‌ی نظرات کارشناسی روی خود را بدهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به جزییات مصوبه شورا در مورد انتشار سه‌هزار میلیاردتومان اوراق مشارکت در حوزه حمل‌ونقل عمومی، گفت: پیشنهاد شهرداری این بود که هزار میلیاردتومان از این اوراق برای توسعه اتوبوس و دوهزار میلیاردتومان نیز برای مترو درنظر گرفته شود، اما با توجه به اصرار شورا دوهزار و ۵۰۰ میلیاردتومان از این اوراق برای مترو و ۵۰۰ میلیاردتومان نیز برای اتوبوس درنظر گرفته شد.

او بابیان این‌که مجوز این اوراق برای سال ۱۳۹۷ است و باید رایزنی‌هایمان را برای انتخاب بانک عامل و ارائه‌ تضامین از سوی شهرداری تهران انجام دهیم، ادامه داد: درست است که نتوانستیم از هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت سال قبل به‌دلیل مشکلاتی استفاده کنیم، اما درهرصورت باید تلاش کنیم و با ابلاغیه وزارت کشور و تضامینی شهرداری به بانک‌ها بتوانیم از این سه‌هزار میلیاردتومان استفاده کنیم.

پورسیدآقایی بابیان این‌که این اوراق با تضمین ۵۰ درصدی دولت در اصل و سود پول منتشر می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم در بودجه سال ۱۳۹۷ از این سه‌هزار میلیاردتومان نیز استفاده کنیم.

او در مورد کور شدن خط سه مترو براثر ساخت اطلس مال، گفت: قرار بود در زیر اطلس‌مال ایستگاه متروی نیاوران ساخته شود و حالا این ساختمان ساخته‌شده؛ اما ایستگاه مترویی در کار نیست و با این‌که حدود ۲۰۰ متر تونل در این مسیر قرار دارد، اما امکان ادامه‌ی این مسیر که انشعاب خط سه به سمت نیاوران است مسدود شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.