| کد خبر: 170593 |

شهردار تهران:

◄ 18 هزار اتوبوس نوسازی می‌شود

در بحث حمل‌ونقل عمومی با همراهی دولت نوسازی حدود ۱۸ هزار اتوبوس را خواهیم داشت. برقی کردن موتورسیکلت و تاکسی‌ها از دیگر برنامه‌های مهم دولت و شهرداری است که با همکاری دستگاه‌های انجام می‌گیرد.

تین نیوز

شهردار تهران از نوسازی حدود ۱۸ هزار اتوبوس خبر داد و گفت: دغدغه اصلی ما در شهرداری و مردم بحث حمل‌ونقل و ترافیک است از همین رو در تلاش هستیم ۵۰ کیلومتر مترو و 630 واگن با همکاری کشورهای خارجی را پی بگیریم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اولین نشست خبری شهردار تهران با اصحاب رسانه در ششمین روز از مردادماه سال ۹۷، با حضور تعدادی از معاونان وی در حال برگزاری است که علاوه بر ۸۷ رسانه داخلی، هفت رسانه خارجی نیز در آن حضور دارند.

افشانی در ابتدای نشست خبری با خطاب قرار دادن اصحاب رسانه، گفت: علاقه‌مندم با هم در مورد آینده بهتر تهران گام برداریم.برنامه شهرداری برای آینده تهران بر اساس آخرین برنامه علمی مدون جهانی، ایجاد شهر زیست‌پذیر و شهروند مشارکت‌پذیر است که در آن رضایت شهروندان در رأس فعالیت‌ها است.

وی گفت: در پی آن هستیم که با مشارکت دادن مردم در امور شهر، اعتماد مردم را به مدیران شهر جلب کنیم. تمامی کارها در قالب قانون انجام خواهد شد.

شهردار تهران با تأکید به اینکه شفافیت و در اختیار قرار دادن اطلاعات به مردم یکی از ارکانی است که شهرداری در دوره جدید به آن اهتمام دارد، ادامه داد: مدیران شهری موظف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند زیرا اصحاب رسانه بیش از دیگران به امور شهر تسلط دارند.

افشانی برنامه دیگر خود را کاستن از فاصله میان شمال و جنوب شهر به‌منظور برخورداری از امکانات عنوان کرد و گفت: برچیدن اسباب متکدیان از برنامه‌های جدی است که شهرداری تلاش خود را برای آن به کار بسته است. بیش از ۸۰ درصد متکدیان از خارج تهران و دیگر شهرها در این کلان‌شهر حضور دارند.

این مقام مسئول در شهرداری با اشاره به این مسئله که ساماندهی معتادان متجاهر از دیگر برنامه‌های ما در شهرداری است، خاطرنشان کرد: بهسازی بافت‌های فرسوده از دیگر اولویت‌هاست. بافت‌های فرسوده در بروز بحران و سوانح هرچند کوچک صدمات جبران‌ناپذیری را به شهر تحمیل خواهد کرد.

افشانی ابراز داشت: در بحث حمل‌ونقل عمومی با همراهی دولت نوسازی حدود ۱۸ هزار اتوبوس را خواهیم داشت. برقی کردن موتورسیکلت و تاکسی‌ها از دیگر برنامه‌های مهم دولت و شهرداری است که با همکاری دستگاه‌های انجام می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.