| کد خبر: 164916 |

◄ افتتاح فاز اول تونل آرش-اسفندیار تا پایان اردیبهشت

فاز اول این پروژه تونل آرش- اسفندیار تا نیمه دوم اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود.

تین نیوز

افشین حبیب‌زاده نائب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ‌ترافیک و عمران شورای شهر تهران به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از این ابر پروژه شهر تهران بازدید کردند.

در نشست ابتدایی که در محل کارگاه تونل نیایش برگزار شد، مدیران پروژه‌ها به بیان توضیحاتی در مورد روند و زمان‌بندی اجرایی پروژه‌ها پرداخته و به سؤالات افشین حبیب‌زاده و پیروز حناچی پاسخ دادند و سپس نائب رئیس کمیسیون عمران و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه طبقاتی نیایش بازدید کردند.

پروژه پارکینگ طبقاتی ملت به کارفرمایی شهرداری تهران در ضلع جنوبی سازمان صداوسیما و ضلع غربی پارک ملت به شیوه  اجرای معکوس (تاپ-دان) در حال اجراست. زیربنای پروژه ۴۷۵۰ مترمربع بوده و درمجموع در ۹ طبقه زیرزمینی، امکان پارک ۱۲۷۵ خودرو به‌صورت استاندارد را فراهم می‌کند. پروژه علاوه بر ورودی و خروجی در سطح زمین از سمت بزرگراه نیایش غرب، یک ورودی و خروجی زیرزمینی نیز از سمت تونل نیایش شرق دارد.

حبیب‌زاده و حناچی از تونل آرش-اسفندیار نیز بازدید و در مورد گره‌های ترافیکی و راهکارهای اندیشیده شده درباره آن گفت‌وگو کردند. در این بازدید مطرح شد که فاز اول پروژه تونل آرش- اسفندیار تا نیمه دوم اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود.

پارکینگ طبقاتی ملت با توجه به تقاضای بالای پارکینگ در منطقه می‌تواند تأثیر زیادی در ترافیک منطقه داشته باشد.

تونل آرش اسفندیار هم با عبور از زیر بزرگراه مدرس و بلوار آفریقا، قادر است بار ترافیکی زیادی را از اتوبان نیایش به شرق اتوبان مدرس انتقال دهد. با توجه به محدودیت مسیرهای مشابه موازی این تونل، بسیاری از مشکلات شهروندان تهرانی در این منطقه برطرف خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.