| کد خبر: 164047 |

◄ نجفی: فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم در شهرداری باشد

دوی امدادی در شهرداری انجام‌شده که بخشی را من انجام دادم و حالا می‌توان ادامه مسیر را به دیگران سپرد تا طی کنند و ازآنجایی‌که افراد شایسته حضور دارند فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم باشد و دوست ندارم سه ماهی مرخصی باشم و اسم من در شهرداری باقی بماند

تین نیوز

دلایل استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران فردا در شورای شهر تهران موردبررسی قرار می‌گیرد.

محمدعلی نجفی شهردار تهران  صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 20 پروژه منطقه 8 با اعلام این خبر گفت: علت اصلی استعفای من فرصت برای معالجه است. چراکه در سه چهار ماهی که باید برای درمان بروم کار شهرداری نمی‌تواند معلق بماند در حالی‌ که شهرداری به جایگاهی رسیده که آماده حرکت سریع‌تر و حتی پرش را دارد و نمی‌خواهم به دلیل بیماری شهرداری دچار رکود شود.

او در پاسخ به این سؤال که اگر اعضای شورای شهر به استعفای شما پاسخ منفی دهند چه می‌شود؟ گفت: اجازه دهید گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم و هنوز اعضای شورای شهر حرف‌های من را نشنیده‌اند.

نجفی در پاسخ به این سؤال که چرا مرخصی نمی‌گیرد؟ تصریح کرد: نمی‌پسندم کسی که مسئول و مدیر است بنا به دلایلی بالای سرکار نباشد آن‌طور که باید و شاید کار پیش نرود؛ لذا این سیستمی که مرخصی بگیرم و به معالجه بپردازم خیلی موردقبول نیست و در شهرداری هم این سیستم عمل نمی‌کند.

شهردار تهران بابیان اینکه نیروهای خوبی در شهرداری وجود دارد که می‌توان مسئولیت را به آن‌ها سپرد گفت: دوی امدادی در شهرداری انجام‌شده که بخشی را من انجام دادم و حالا می‌توان ادامه مسیر را به دیگران سپرد تا طی کنند و ازآنجایی‌که افراد شایسته حضور دارند فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم باشد و دوست ندارم سه ماهی مرخصی باشم و اسم من در شهرداری باقی بماند.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سؤال که ممکن است با رفتن شما سیاست‌ها در شهرداری تغییر کند گفت:‌ شورا که عوض نشده و علی‌القاعده شهرداری کار خود را ادامه خواهد داد و فکر نکنید تغییراتی که با آمدن من ایجادشده، از بین برود؛ چراکه تغییرات انجام‌شده، زیرساخت‌ها آماده است و تیم جدید وجود دارد و فضا برای ادامه کار فراهم است.

استعفای نجفی که پیش‌از تعطیلات نوروز به شورا تحویل داده شد، باعث برخی شایعات درباره سیاسی بودن این استعفا و رابطه آن با حوادث مراسم روز زن شهرداری تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.