| کد خبر: 163252 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ شناسایی تعارضات سازمانی در شهرداری تهران

مدیرکل تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری تهران جزئیات جلسه شورای اداری را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرکل تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری تهران جزئیات جلسه شورای اداری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فاطمه پهلوانی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: پس از شناسایی تعارضات سازمانی در شهرداری تهران، 30 مورد از این تداخلات کاری مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و جلسات متعددی با متولیان این بخش‌ها برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا اداره کل خزانه‌داری شهرداری تهران  به عنوان زیر مجموعه معاونت مالی و اقتصاد شهری ایجاد و جایگزین اداره کل برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد در این نهاد عمومی شود

پهلوانی با اشاره به اهتمام شهرداری در تحقق خواست شهروندان، یاداور شد: از آنجا که بخشی از وظایف اداره کل برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد در این طرح به حوزه خزانه داری منتقل می‌شود، در فاز رفع تعارض و تا زمان طراحی ساختار مطلوب شهرداری تهران و به منظور مغفول نماندن وظایف هماهنگی و برنامه‌ریزی در معاونت مالی و اقتصاد شهری، مدیریت هماهنگی و برنامه‌ریزی  تحت حوزه معاونت ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: باتوجه به ابعاد خدمتی و حساسیت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تصمیم بر آن شد تا ساختار این مرکز تقویت شود تا در کنار اطلاع رسانی صحیح مسائل شهری به خوبی منعکس شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.