| کد خبر: 155347 |

اقدامات انجام شده برای نماز و نمازخانه در فرودگاه مهرآباد الگوی سراسر کشور است

نمازخانه های مهرآباد و نظم و تجهیز آنها به عنوان یک مدل زیبا با معماری نوین اسلامی برای کل کشور به عنوان الگو معرفی شد.

تین نیوز

نمازخانه های مهرآباد و نظم و تجهیز آنها به عنوان یک مدل زیبا با معماری نوین اسلامی برای کل کشور به عنوان الگو معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ در نشست برگزار شده در فرودگاه مهرآباد با حضور مدیر نظارت و پیگیری ستاد اقامه نماز کشور حجت الاسلام حیرانی و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی حجت الاسلام نیسی و همچنین دبیر ستاد اقامه نماز و مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران محمد عباسی با رستمی، مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد مسائل و دستوالعملهای ساعات پروازی با اوقات شرعی در پروازهای صبحگاهی به بحث ومذاکره گذاشته شد.

در ابتدای این جلسه مهندس رستمی گزارش مبسوطی از عملکرد فرودگاه مهرآباد درباره تجهیز وزیبا سازی نمازخانه ها وهمچنین وضعیت اقامه نماز و نظم در برقراری نماز جماعت در تمامی ترمینالها را ارائه کرد و گفت: اکنون از لحاظ کمی دیگر کاری برای ارائه در نمازخانه ها نداریم و باید در مسیر کیفی وفرهنگ سازی حرکت کنیم.

سپس عباسی، مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: به منظور ساماندهی اقامه نماز و همچنین نمازخانه ها در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تلاش بسیاری شده است و بحمدالله اکنون در تمامی فرودگاهها در زمینه نماز و نمازخانه ها به وضعیت خوبی رسیده ایم و این مرهون پشتیبانی ستاد و همت مدیران فرودگاهی است.

در ادامه نیسی، دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی گفت: در این حوزه ما در شرکت فرودگاهها و حوزه وزارت راه و شهرسازی سعی کرده ایم تا مطالبات مردمی را در این خصوص برطرف کنیم و خوشبختانه در این باره موفق بوده ایم و نمونه بارز این موفقیت، اقدامات انجام شده در فرودگاه مهراباد است وخوشبختانه زبانزد و به نقل از خود مدیران کشوری، به عنوان نمونه و الگو در سراسر کشور مطرح می باشد.

در انتهای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حیرانی مدیر نظارت و پیگیری ستاد اقامه نماز کشور گفت: ما در حوزه وزارت راه و شهرسازی واقعا مشکل نداریم. بخشنامه ها و دستورالعملها در این حوزه تکمیل و همه جوانب در این خصوص تدبیر شده است اما این امر نظارت و پیگیری در خصوص ساعات پروازی با اوقات شرعی در پروازهای صبحگاهی را می طلبد.

وی تاکید کرد: با شفاف سازی و اطلاع رسانی در این حوزه و انعکاس اقدامات خوب فرودگاه مهرآباد می توان از حساسیت ها و تعهدات مدیران فرودگاهی به این مقوله گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حیرانی در پایان گفت: من در اینجا حامل پیام تشکر ویژه مدیران کشوری از تلاش های بی شائبه مدیران ستادی و فرودگاهی در راستای زیباسازی و توجه به فریضه الهی نماز هستم و امیدوارم همچنان در این مسیر پر فیض قدم های ارزشمند بردارید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.