| کد خبر: 148777 |

در بازدید از فرودگاه‎ها استان مازندران:

قول مساعد مه آبادی برای تامین اعتبارات توسعه فرودگاه‎های مازندران

مدیرکل فرودگاه‎های مازندران از قول مساعد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، برای اختصاص اعتبار ویژه رفع مشکلات و تسریع در توسعه فرودگاه‎های این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های مازندران از قول مساعد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، برای اختصاص اعتبار ویژه رفع مشکلات و تسریع در توسعه فرودگاه‎های این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سعدالله وطن‎خواه با اشاره به سفر محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، علیرضا محفوظی، معاون وزیر راه و شهرسازی، علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رحمت‎اله مه‎آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی و دیگر مسئولان حوزه عمران کشور به استان مازندران گفت: این سفر به دعوت محمد دامادى، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل مربوط به حوزه حمل و نقل این استان انجام شده است.

وی در مورد جلسه‎ای که شب گذشته،4 مهر، با حضور این مسئولان و مسئولان استانی در ساری برگزار شد، گفت: در این جلسه ضمن بیان و بررسی مشکلات موجود در حمل و نقل استان، نیازهای فرودگاه‎های استان نیز مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‎های مازندران افزود: در این زمینه به مشکلات تملک اراضی برای توسعه فرودگاه ساری و وجود سه دکل برق مرتفع به عنوان مانع پروازی در آستانه باند 34 و کاهش‎دهنده امنیت پروازها اشاره کردیم که دراین زمینه آقای مه آبادی تاکید کردند که با همکاری استاندار و اداره برق منطقه‎ای این موانع تا پایان بهمن رفع خواهند شد.

وی با اشاره به قول مساعد مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مورد کمک به توسعه فرودگاه‎های این استان گفت: در این جلسه مبلغ 16 میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی و تجهیز فرودگاه به سامانه ILS اختصاص یافت و همچنین مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها برای اختصاص مبلغ 9 میلیارد تومان به بهسازی سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر و هشت میلیارد تومان برای اپرون فرودگاه ساری قول مساعد داد.

وطن‎خواه با بیان اینکه مقرر شد از اواخر ماه جاری مسیرهای پرواز سارى به تهران و بالعکس به صورت روزانه انجام شود، گفت: همچنین قرار شد جلسه‎ای در کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان بنیاد جانبازان برگزار شود تا در مورد همکاری این بنیاد در تامین زمین لازم برای توسعه فرودگاه ساری مذاکره شود.

گفتنی است در ادامه این سفر صبح امروز، چهارشنبه 5 مهر، این هیئت از برج مراقبت پرواز، سطوح پروازی و جاده دسترسی به فرودگاه ساری بازدید کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.