|
کد خبر
۳۱۹۷۶۶
کپی شد
برج های روشنایی ایستگاه آپرین بازسازی و تقویت شدند
عملیات «ترمیم و تقویت برج های روشنایی» در مسیر ایستگاه آپرین به سمت تهران، به اتمام رسید.
عملیات «ترمیم و تقویت برج های روشنایی» در مسیر ایستگاه آپرین به سمت تهران، پس از طی مراحل اجرایی و نظارتی، با موفقیت به اتمام رسید.
به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، ارزیابی فنی وضعیت موجود برج ها و شناسایی نقاط آسیب پذیر، ترمیم و تقویت انجام عملیات مقاوم سازی سازه ای و رفع نواقص فنی برج های روشنایی جهت افزایش طول عمر تجهیزات، بهینه سازی، اطمینان از صحت عملکرد روشنایی در کل مسیر به منظور ارتقای ایمنی سیر و حرکت از اهم اقدامات صورت گرفته در این مسیر ریلی بود.
