| کد خبر: 267760 |

اولویت اصلی راه آهن حمایت تمام قد از بخش خصوصی است

مدیرعامل راه آهن گفت: هدف اصلی و مشخص ما افزایش سرعت بازرگانی است.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن گفت: هدف اصلی و مشخص ما افزایش سرعت بازرگانی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مدیرعامل راه آهن در نشست صمیمانه با مالکان واگن باری بخش خصوصی گفت: بارهای مسیر ریلی بیشتر اوقات در عرض سه روز از شمال شرق کشور به بندر می رسد اما پنجاه روز معطل تخلیه و ترخیص می  و این موضوع به شدت بر کاهش سرعت بازرگانی تاثیر می گذارد.

سید میعاد صالحی گفت: اصلاحات انجام شده تا کنون، هیچگاه افزایش سرعت بازرگانی را به همراه نداشته است. گاهی عده ای از واگن باری به عنوان انبار استفاده می کنند تا دموراژ کشتی ( کرایه معطلی، خسارت بیکارماندگی) ندهند.

مدیرعامل راه آهن: بهره وری مدیران مناطق انگیزه ای برای حمل واگن خالی ایجاد نمی کند و متاسفانه بیشتر به افزایش بارگیری توجه شده نه افزایش سرعت حمل بار.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: برخی از مشکلات شرکت های حمل و نقل ریلی ریشه های سی تا پنجاه ساله دارند که حل همگی به طور همزمان ممکن نیست اما باید مبتنی بر انضباط برای حل تک تک آن ها برنامه ریزی کرد.

سید میعاد صالحی تاکید کرد: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی سالم و منضبط است.

مدیرعامل راه آهن با اشاره به واگذاری مالکیت کلیه واگن های باری به بخش خصوصی گفت: تعمیرات و نگهداری واگن های باری بخش خصوصی نیز باید به عهده خودشان باشد چون مشی راه آهن خروج از تصدی گری و تسهیل فضا از یک سو و نظارت از سوی دیگر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    آقای میعاد صالحی متاسفانه صادق نیستید. همین که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود رفتارهای ضد بخش خصوصی را تقبیح نمودند، شما بعد از دو سال ترسیدید و یادتان افتاد که باید ژست همراهی با بخش خصوصی بگیرید. درست است که دروغگو کم حافظه است اما خوشبختانه رسانه ها پر است از خبرهایی که نشان می دهند شما در این دو سال و نیم مدیریت خود بر‌ راه آهن ج . ا . ا . به هر طریقی که توانستید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی مشکل و مانع ایجاد کردید.
    آقای صالحی شما در مقاطعی نزدیک ۴۰ درصد کل ناوگان باری کشور را از سر لجاجت و با رفتار غیرقانونی خود توقیف کردید و امکان درآمدزایی را از صاحبان آنها سلب کردید و به علاوه با این اقدام خود به اقتصاد کشور ضربات شدیدی وارد کردید.
    آقای میعادصالحی کارشناسان خصوصی و دولتی دارند رفتارهای ناپسند و ضد سرمایه شما را می بینند و این ژست ها و خبرسازی ها را باور نمی کنند.
    عاقلان دارند می بینند که شما سفره صنعت ریلی را با اتهامات واهی در این دو سال کوچکتر کردید و یکی از عجیب ترین و ناگوارترین رفتارهای غیرمنطقی را در میان مدیران عامل راه آهن داشته اید.
    آقای خود نخبه دان! شما تخصص نداشتید و ظالمانه و غیرمنصفانه در جایی نشستید که جای شما نبود و این باعث آسیب فراوان به اقتصاد ملی شد.
    آمارهای راه‌آهن نشان می‌دهند که شما در این مدت شاخص های عملکردی بخش ریلی ایران را در حد فاجعه باری بدتر کردید و ریشه این ها هم بیشتر در رفتارهای کودکانه و خصم آمیز خودتان بود نه آنطور که ادعا کرده اید در تاریخ ۳۰ الی ۵۰ ساله.
    این ادعای شما صحیح نیست چرا که در همین بیست سی سال اخیر مدیران عامل دیگری هم بوده اند که عملکرد درخشانی داشته اند و اتفاقا برعکس شما صحنه اصلی حضور خود را میدان رسانه تعیین نکرده اند.
    از خدا بترسید آقای میعاد صالحی.
    شما مدتی با قرآن مأنوس بوده اید. والله جواب دادن سخت است.

    • ناشناس 3 0

      احسنت
      وقتی اعداد و ارقام نشان می‌دهند که میعاد صالحی کارنامه افتضاح و فاجعه باری داشته و راه آهن بیش از جمله مغول ها آسیب دیده، این ظاهرسازی ها به هیچ دردی نمیخوره

      برو آقای صالحی
      برو لطفا

    • راشدی 0 0

      خودش مطلب میده خودش پاسخ دهنده میشه در اسامی مختلف ناشناس کارمند راه آهن کارشناس ریلی و..... این رویه منافقین و عملا وعمله های دزد هاست این دزد ها و عمله آکله هاشون هجمه عظیمی رو بر علیه خدمتگزاران دولت کریمه هستند ارازل و اوباشی که سی سال در راهن همچون کفتار در حال دزدی هستند و با آمدن دکتر صالحی به حاشیه خزیدند

  • اعلایی 1 0

    شرافت و وجدان رو در نظر میگیری نه از خدامیترسی چون شما دوتا ناشناس که کامنت گذاشتید بدون قیدوبندو بی تربیت بزرگ شدید به نظر شما دکتر صالحی به اندازه ی شما درک ندارد اینطور ور میزنید