| کد خبر: 173756 |

◄ برنامه ریزی برای جابه‌جایی زائران اربعین با قطار در کرمانشاه

برای جابه‌جایی زائران اربعین با قطار در کرمانشاه برنامه‌ریزی شد.

تین نیوز

 مدیرکل راه‌آهن اراک، گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین سایر استان‌ها از طریق قطار کرمانشاه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راه‌آهن اراک، جلال‌الدین کوکنار بابیان این‌که برای جابه‌جایی ریلی در اربعین برنامه‌ریزی‌شده است اظهار کرد: به‌طور احتمالی ۹۰‌درصد زائرانی که از مناطق مختلف کشور وارد استان کرمانشاه می‌شوند از طریق قطار جابه‌جا شوند؛ بنابراین پیگیر رفع مشکلات هستیم.

وی با اشاره به این‌که اکنون جابه‌جایی بار از طریق قطار در استان کرمانشاه انجام می‌شود عنوان کرد: جابه‌جایی مازوت به‌صورت ترکیبی برای نخستین بار در سطح کشور از استان کرمانشاه به بندرعباس در حال انجام است و هرماه ۶۰‌هزار تن از این محصول به بندرعباس منتقل و از آن‌جا بعد از تبدیل به قیر به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

کوکنار بابیان این‌که در حال مذاکره با پتروشیمی کرمانشاه هستیم که بار ۴۰۰‌هزار تنی آن در سال توسط شبکه ریلی جابه‌جا شود گفت: با شرکت ماهیدشت و سیمان کرمانشاه مذاکره انجام‌شده که بار مازوت آن‌ها به‌صورت ترکیبی جابه‌جا شود.

مدیرکل راه‌آهن منطقه اراک افزود: راه‌آهن آمادگی دارد تمام بارهای دارای کالاهای خطرناک و غیر خطرناک را به سایر نقاط کشور جابه‌جا کند و تخفیفات ویژه‌ای نیز برای استان کرمانشاه در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در زمینه ایستگاه‌های قطار راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بهره‌بردار است گفت: سالن ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تحویل موقت شده و نواقصاتی داشته که از طریق پیمانکار در حال رفع شدن است.

کوکنار با اشاره به این‌که ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه ازنظر ساختمان‌سازی از نمونه‌های برتر کشوری است افزود: این ایستگاه ازنظر سیستم سرمایشی، گرمایشی، نما و چیدمان از بهترین سالن‌ها در سطح کشور است و ارتقای آن و رفع نواقص نیازمند زمان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.