| کد خبر: 258609 |

◄ شرکت مترو تهران به 2 درخواست مردمی در خط 7 مترو پاسخ مثبت داد

به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مسافران شبکه مترو و نیز رسیدگی به درخواست های قابل اجرای شهروندان در خصوص افزایش امکانات برخی ایستگاهها، ورودی سوم ایستگاه بریانک با 4 دستگاه آسانسور و همچنین در ایستگاه مهدیه دو رشته پله برقی جدید حداکثر ظرف یک ماه آینده نصب و راه اندازی خواهند شد.

تین نیوز

به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مسافران شبکه مترو و نیز رسیدگی به درخواست های قابل اجرای شهروندان در خصوص افزایش امکانات برخی ایستگاه ها ، ورودی سوم ایستگاه بریانک با 4 دستگاه آسانسور و همچنین در ایستگاه مهدیه دو رشته پله برقی جدید حداکثر ظرف یک ماه آینده نصب و راه اندازی خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو با اشاره به برخی اقدامات تکمیلی در ایستگاه های بریانک و مهدیه گفت : ورودی سوم ایستگاه بریانک که در واقع ورودی جنوبی آن محسوب می شود ، با تجهیز به 4 دستگاه آسانسور،  ویژه افراد کم توان جسمی و حرکتی و معلولان احداث شده تا دسترسی این قشر از مسافران به دو طرف سکوی ایستگاه را تسهیل نماید .

این امر بنابر درخواست های متعدد و مکرر شهروندان در دستور کار قرار گرفت و با صرف هزینه های بالغ بر 60 میلیارد تومان ، ورودی سوم مرداد ماه آماده بهره برداری خواهد شد .

ورودی های اول و دوم ایستگاه بریانک به ترتیب طی سال های 1396 و 1400 افتتاح شده بود و ورودی سوم که در ابتدای خیابان گلبن (پل قزوین) قرار دارد ، با استفاده حداکثری از تولیدات داخلی ساخته شده است.

مهندس یوسفی در ادامه به راه اندازی 2 رشته پله برقی در ایستگاه مهدیه اشاره کرد و افزود : یکی از نواقص پر تقاضای ایستگاه مهدیه ، کمبود پله برقی در تراز سکوی خط 3 بود .

این ایستگاه به دلیل تبادلی بودن (بین خطوط 3 و 7) روزانه حجم زیادی از مسافران را پذیرا بوده و دسترسی به سکوی خط 3 در آن به سبب فقدان پله برقی ، زحماتی را برای مراجعان ایجاد می کرد .

با پیگیری های صورت گرفته و نصب 2 رشته پله برقی (رفت و برگشت) در شکل جدید بهره برداری از ایستگاه مهدیه ، زمان دسترسی به سکوی خط 3 کاهش یافته و از ازدحام مسافران در مسیرهای موجود نیز کاسته می شود .

خط 7 مترو 1

خط 7 مترو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.