| کد خبر: 248310 |

◄ تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ هاى بخش خصوصى در پروژه‌ هاى توسعه‌ اى شرکت مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران در بازدید از شرکت مترو و جلسه با مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ ها و توانمندى‌ هاى بخش خصوصى در پروژه‌ هاى توسعه‌ اى شبکه مترو پایتخت تاکید کرد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران در بازدید از شرکت مترو و جلسه با مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت، بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و توانمندى هاى بخش خصوصى در پروژه هاى توسعه اى شبکه مترو پایتخت تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران و حومه (مترو) جلال بهرامى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مترو، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت رفع نواقص خطوط 3 و 4 در جریان پیشرفت فیزیکى ایستگاه هاى باقى مانده از خطوط 6 و 7 و همچنین پروژه راه اندازى خط مترو تهران – پرند در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینى (ره) تا شهر جدید پرند قرار گرفت.

در گزارش ارائه شده به معاون حمل و نقل و ترافیک، پروژه هاى توسعه خطوط هفتگانه، آخرین وضعیت احداث پایانه ها و پارکینگ هاى مترو، مشکلات مالى مربوط به تامین به موقع منابع مالى و برنامه زمان بندى بازنگرى شده در خصوص افتتاحیه هاى پیش رو نیز مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران در پایان این نشست ضمن اذعان به سختى هاى فعالیت هاى عمرانى پر هزینه در شرایط کنونى، خواستار مشخص شدن جایگاه بخش خصوصى در ساختار پروژه هاى شرکت مترو شد.

وى همچنین بر استفاده از ظرفیت هاى قانونى شرکت مجتمع هاى ایستگاهى مترو و بهره مندى موثر از بودجه هاى غیرنقد براى پبشبرد هرچه سریعتر طرح هاى هزینه بر پیش رو تاکید کرد.

گفتنى است معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با پراهمیت خواندن مساله تکمیل ایستگاه هاى باقى مانده شبکه مترو پایتخت، اعلام داشت در اسرع وقت از پروژه هاى دردست اجرای شرکت مترو بازدید میدانى به عمل خواهد آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.