| کد خبر: 241156 |

◄ افزایش خدمات مترو تهران در پنجشنبه و جمعه آخر سال

مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری مترو تهران و حومه از افزایش اعزام قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) در پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

تین نیوز

مهدی شایسته اصل با اشاره به سنت حسنه زیارت اهل قبور و شهدا در پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت‌ زهرا (س)، در این روزها اعزام قطارهای خط یک مترو تهران به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) افزایش پیدا می کند.

به گزارش تین نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، وی افزود: در روزهای عادی نیمی از قطارهای خط یک متروی تهران تنها تا ایستگاه شهرری اعزام می‌شوند و با شانت در این ایستگاه مجدد به سمت تجریش بازمی‌گردند؛ اما در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال (۲۶ و ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰) تمام قطارهای این خط تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) و کهریزک تردد خواهند کرد که این موضوع سبب افزایش دوبرابری ظرفیت جابه‌جایی مسافر در ایستگاه منتهی به بهشت‌زهرا (س) خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به فاصله حرکت چهار تا پنج دقیقه‌ای قطارها در روز پنجشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: ۷۰ نیروی کمکی به پرسنل مستقر در ایستگاه‌های خط یک افزوده می‌شود تا شاهد خدمات‌رسانی بهتری به مسافران در پنجشنبه و جمعه آخر سال باشیم.

شایسته اصل با بیان اینکه خدمات‌رسانی ویژه به مسافران در روز جمعه ۲۷ اسفندماه نیز ادامه دارد افزود: مقرر شده اعزام قطارهای فوق‌العاده بخصوص در صبح روز جمعه افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: زمان سرویس‌دهی خطوط درون‌شهری مترو تهران در روزهای پایانی سال با یک ساعت افزایش، تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

خدمات‌رسانی مترو به تماشاگران دربی تهران

همچنین مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمات‌رسانی به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.

احسان حامد مقدم با اشاره به برگزاری مسابقه دربی در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه، گفت: مترو تهران و حومه آمادگی دارد تا در روز پنجشنبه، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ مترو منتقل کرده و در پایان مسابقه به مبادی اولیه باز می گرداند.

وی با بیان اینکه زمان فعالیت خط ۵ مترو تهران در این روز تا ساعت ۲۲ است تصریح کرد: به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران این مسابقه، اعزام قطارهای فوق‌العاده پیش‌بینی شده و در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی، این قطارها اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.