| کد خبر: 235716 |

◄ آمار مسافران در مترو تهران چقدر است؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران توضیحاتی درباره آمار مسافران شهر زیرزمینی و امکان شناسایی مسافران واکسن نزده در مترو ارائه داد.

تین نیوز

علی عبدالله‌پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران در مترو تهران اظهار داشت: علیرغم تسریع واکسیناسیون در تهران هنوز آمار روزانه مسافران مترو حدود 700 تا 800 هزار نفر در طول روز است و این تعداد افزایش نیافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های ما حدود 30 تا 35 درصد از سفرهای مترو مربوط به سفرهای آموزشی است. به عبارتی دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید و کسانی که مستقیم و غیرمستقیم با موضوع آموزش در ارتباط هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: با بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و مدارس پیش‌بینی می‌کنیم که آمار مسافران شهر زیرزمینی روزانه تا 35 درصد افزایش یابد.

عبدالله‌پور در مورد واکسیناسیون کارکنان مترو گفت: خوشبختانه بیش از 90 درصد کارکنان مترو تهران واکسینه شده‌اند یعنی 29 هزار نفر هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا امکان ممنوعیت ورود مسافرانی که واکسن نزده‌اند به مترو وجود دارد یا خیر، گفت: بله در صورتی که ستاد مقابله با کرونا ابلاغ کند، زمان دریافت کدملی برای ارائه کارت اعتباری مترو اگر سامانه ما به سامانه تزریق واکسیناسیون متصل باشد می‌توان متوجه شد که مسافر واکسن دریافت کرده یا خیر.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در این صورت در زمان ورود به گیت می‌توان از ورود مسافرانی که واکسن نزده‌اند جلوگیری شود و اتوماسیون گیت برای آنها باز نشود.

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: ما آمادگی لازم برای اجرای این موضوع را داریم ولی منتظر ابلاغ و اقدامات مورد نظر از سوی ستاد مقابله با کرونا هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.