| کد خبر: 221921 |

کاهش فعالیت مترو قطارها را شلوغ می‌کند؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه آمار مسافران مترو در پایتخت به 740 هزار نفر در روز رسیده است، گفت: کاهش ساعات کاری مترو آمار مسافران را افزایش نمی‌دهد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه آمار مسافران مترو در پایتخت به 740 هزار نفر در روز رسیده است، گفت: کاهش ساعات کاری مترو آمار مسافران را افزایش نمی‌دهد.

به گزارش تین نیوز، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره کاهش ساعات کاری مترو و انتقاد برخی از مسافران نسبت به این موضوع، اظهار داشت: از امشب ساعت 20:30 آخرین اعزام قطار مترو بر اساس تصمیم‌ شهرداری تهران خواهد بود و این اجرای این موضوع برای یک ماه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قرار است از امشب بسیاری از مشاغل از ساعت 18 تعطیل شوند در حالی که ساعت 20:30 آخرین حرکت قطار است و حدود یک ساعت و نیم ساعت فرصت برای جابه‌جایی با مترو وجود دارد البته اگر آخرین حرکت قطار ساعت 8:30 از تجریش باشد مترو ساعت 9 به ایستگاه امام خمینی (ره) می‌رسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تأکید کرد: ریشه‌کن کردن بیماری کرونا حائز اهمیت است و باید همه شهروندان در این زمینه همکاری کنند و خودشان را مطابق شرایط تطبیق دهند.

نوبخت ادامه داد: با کاهش ساعات کاری مترو آمار مسافران در ساعات پایانی افزایش نمی‌یابد ولی امروز روز نخست خواهد بود که این موضوع اجرایی می‌شود و بررسی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌ها را برای آینده انجام خواهیم داد.

وی گفت: مردم باید نسبت به موضوع رعایت فاصله‌ اجتماعی در حمل و نقل عمومی از جمله مترو توجه داشته باشند و اگر کمتر سوار مترو شوند و در ساعات مناسب تردد کنند قطعا رعایت فاصله اجتماعی امکانپذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: آمار مسافران مترو در حال حاضر کاهش یافته و به 740 هزار نفر در روز رسیده است بحث حفظ سلامت فردی حائز اهمیت بوده و همه افراد باید نسبت به قضیه کرونا حساس باشند.

نوبخت درباره وضعیت درآمدی مترو تهران بیان داشت: درآمدهای ما کاهش یافته ولی ورشکست نمی‌شویم سعی می‌کنیم با کمک‌های دولتی کمبود بودجه را بتوانیم جبران کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.