| کد خبر: 271789 |

جا به جایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان

سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جا به جا شد که نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابه جا شد که نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهرام مبارکی افزود: این میزان جا به جایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان است.

وی گفت: از این میزان جابجایی کالا،سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار داشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران ها و بحران ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده ها می گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

جابه جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۳ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۷ تن کالا در قالب ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبرداد.

تیمور باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان،۳ میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان های استان جابه جا شده است.

وی افزود: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابجا شده ، ۲ میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰هزار راننده باری و بیش از ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.