| کد خبر: 264909 |

افزایش ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۱ درصدی جابه جایی مسافر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۱ درصدی جابه جایی مسافر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری، ۲ میلیون ۱۳۰ هزار و ۶۳۷ نفر مسافر در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان حاکی از رشد ۱۱درصدی در تعداد مسافر و رشد ۷ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۶۵ هزار و ۷۸۶ فقره سفر طی این بازه زمانی جابجا شده اند.

وی افزود: از مجموع مسافر جابه جاشده طی این مدت یک میلیون و ۹۴ هزار و ۸۹۰ نفر درون استانی ویک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۴۷ نفر به مقصد برون استانی بوده است .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۳ پایانه مسافری فعال،۶۴ شرکت مسافربری و بیش از ۹۰۰  دستگاه اتوبوس فعال در حوزه ی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.