| کد خبر: 260957 |

◄ مرگ یک راهدار استان سیستان و بلوچستان در حین خدمات رسانی به مردم

یکی از راهداران تلاشگر استان سیستان و بلوچستان در حین ماموریت و در حال خدمت رسانی برای تردد ایمن هموطنان در شهرستان سراوان، دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تین نیوز

یکی از راهداران تلاشگر استان سیستان و بلوچستان در حین ماموریت و در حال خدمت رسانی برای تردد ایمن هموطنان در شهرستان سراوان، دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش تین نیوز، فیض محمد محمدی در حین عملیات راهداری و ترمیم و موج تراشی محورهای روستایی بخش بم پشت سراوان دچار حادثه شد و درگذشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی درگذشت این راهدار پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از خبرگزاری آریا، در متن پیام  داریوش امانی آمده است: خبر درگذشت شهادت گونه مرحوم فیض محمد محمدی همکار راهدار تلاشگر استان سیستان و بلوچستان که در حین مأموریت و در حال خدمت رسانی برای تردد ایمن هموطنان در یکی از محورهای شهرستان سراوان دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تأسف و تأثر فراوان شد. بی شک فقدان آن مرحوم همچون دیگر راهداران عزیزی که در حین خدمت جان شیرین خود را تقدیم کردند، محسوس و خدماتش در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور محفوظ و یادش در خاطره ها ماندگار خواهد بود.

ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان، تمامی همکاران عزیز و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از درگاه پروردگار منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر، بردباری و سلامتی مسئلت دارم.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان  نیز درگذشت راهدار تلاشگر شهرستان سراوان این استان را تسلیت گفت.

 در پیام ایوب کرد آمده است: انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت فیض محمد محمدی همکار راهدار و تلاشگرمان که در حین عملیات راهداری و ترمیم و موج تراشی محور های روستایی بخش بم پشت سراوان جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

بی شک خدمات آن مرحوم همیشه ماندگار و یادش همواره در دلها زنده می ماند.

اینجانب این مصیبت بزرگ رابه خانواده آن مرحوم و همچنین خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می کنم.

مرحوم فیض محمد محمدی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    ای کاش برای راننده گان که برای خدمات به مردم شبانه روز جان خود راازدست می دادند یک پیام تسلیت حداقل می دادند