| کد خبر: 196147 |

◄ برگزاری 103 مانور ایمنی در جاده‌های استان سیستان و بلوچستان

در راستای افزایش ایمنی تردد در جاده ها و بهره برداری از تمام ظرفیت محور های مواصلاتی، کلیه عملیات عمرانی و راهسازی تا پایان روز سه شنبه دو مهرماه، متوقف هستند.

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نزدیک شدن به پایان طرح تردد تابستانه گفت: این طرح از ابتدای تیرماه آغاز گردیده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان،   ایوب کرد با اشاره به لزوم فراهم نمودن شرایط تردد ایمن در جاده های استان گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد در جاده ها و بهره برداری از تمام ظرفیت محور های مواصلاتی، کلیه عملیات عمرانی و راهسازی تا پایان روز سه شنبه دو مهرماه، متوقف هستند.

کرد ادامه داد: در پنج ماهه ابتدای سال جاری تعداد 103 مانور توسط پرسنل این اداره کل جهت نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از لحاظ برخورداری از تجهیزات ایمنی صورت گرفته که دراین مانورها تعداد 1922 دستگاه ناوگان عمومی مورد بازدید قرار گرفته است. همچنین از ابتدای طرح در اول تیرماه نیز  56 نوبت مانور برگزار شده که تعداد  792 دستگاه ناوگان عمومی بازدید شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته گفت: در پنج ماهه سال جاری، ضمن ارائه آموزش نکات ایمنی و قوانین و مقررات به کاربران جاده خصوصاً در مناطق روستایی، تعداد 1950 عدد کلاه ایمنی مخصوص راکبان موتور سیکلت و 450 عدد کپسول آتشنشانی و برچسب شبرنگ مخصوص وانت بار ها، به صورت رایگان در میان آنها توزیع شده است. همچنین با توجه به شرایط زیست محیطی استان، تعداد دو هزار گردنبند شبرنگ مخصوص شتر جهت رویت هر چه بیشتر آنها توسط کاربران جاده، تهیه و توزیع شده است.

photo_2019-09-14_12-26-25

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.