| کد خبر: 249062 |

تصویب تبدیل راه فرعی 151 کیلومتری خاش - سراوان به راه اصلی

تبدیل راه فرعی خاش - سراوان به طول ۱۵۱کیلومتر به راه اصلی با اعتبار پایه ۱۲۰۰میلیارد تومان در کیمسیون ماده ۲۳سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد. 

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل راه فرعی خاش- سراوان به طول ۱۵۱ کیلومتر به راه اصلی با اعتبار پایه ۱۲۰۰ میلیارد تومان امروز در کیمسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد. 

به گزارش تین نیوز از پایگاه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عطاء اله اکبری اظهار داشت: تلاش دو سال گذشته نتیجه داد و پس از تکمیل کامل پرونده واخذ مجوزهای زیست محیطی و پدافند غیر عامل و نیز نشست های تخصصی با همکاران سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز پیگیری نمایندگان مردم سراوان و خاش در مجلس شورای اسلامی تبدیل راه فرعی خاش - سراوان به طول ۱۵۱ کیلومتر به راه اصلی و با اعتبار پایه ۱۲۰۰ میلیارد تومان در کیمسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد.

وی ادامه داد: به این ترتیب این محور به عنوان محور اصلی از سال آینده در قانون بودجه کشور دارای ردیف خاص خواهد شد و عملیات ساخت محور با مشخصات راه اصلی آغاز می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان این مصوبه را یک دستاورد مهم در حوزه تکمیل و توسعه راه های استان دانست و افزود: خیلی از محورها در استان ها مدتها در نوبت اخذ مجوز ماده ۲۳ سال ها قرار دارند کما اینکه این محور سالها متمادی در دستور کار ارتقا به محور اصلی یا باند دوم بوده است اما فرایند با تعلل همراه بوده است که در این مدت با تلاش گسترده استان موفق به اخذ این مجوز مهم گردید.

اکبری افزود:  در ادامه تلاش می کنیم به محض تامین اعتبار لازم چه در قالب بودجه سنواتی وچه اعتبارات مازاد عملیات ساخت راه اصلی این مسیر از دو جهت هم سمت خاش به سراوان و هم سراوان به خاش آغاز کنیم. ​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.