| کد خبر: 248974 |

ارزیابی عملکرد خراسان رضوی در حوزه مدیریت سبز و پدافند غیرعامل

اقدامات معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی در حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت سبز در حوزه راه و شهرسازی در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بررسی شد.

تین نیوز
اقدامات معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی در حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت سبز در حوزه راه و شهرسازی استان و آسیب شناسی پرونده های حقوقی در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بررسی شد.

به گزارش تین نیوز،  کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به ریاست مهدی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل و با حضور مولوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن شماره دو اداره کل راه و شهرسازی با حضور معاونت ها و روسای ادارات برگزار شد.

این جلسه که به منظور بررسی فعالیت عملکردی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و تصمیم سازی در جهت برنامه های پیش رو در سال جاری تشکیل شده بود، مواردی چون عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت پدافند غیر عامل، مدیریت سبز در حوزه راه و شهرسازی استان، آسیب شناسی پرونده های حقوقی از منظر عدم انطباق میزان پرونده های حقوقی با منابع انسانی و همچنین آخرین اقدامات در خصوص تبدیل وضعیت مشمولین قانون ایثارگری کارکنان مطرح و بررسی شد.

گفتنی است مولوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده تا کنون، بر اهمیت دو حوزه منابع انسانی و استفاده صحیح از منابع انرژی تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.