| کد خبر: 248892 |

سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باند دوم میرجاوه- زاهدان- بم

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: جهت تکمیل باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه، زاهدان- بم سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: جهت تکمیل باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه، زاهدان- بم سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مهدی پارسی اظهار داشت: طول کلی محور ارتباطی میرجاوه- زاهدان- بم ۲۹۸ کیلومتر هست که تاکنون در این مسیر ۹۴ کیلومتر باند دوم احداث و به بهره برداری رسیده و در حال حاضر  نیز ۳۸ کیلومتر باند دوم در این مسیر در دست ساخت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه زیرساخت ها به ویژه بزرگراه از الزامات مهم رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی به شمار می رود و سرمایه گذاری بر روی آنها فعالیت های اقتصادی را تحریک کرده و با کاهش هزینه های تجارت و حمل و نقل باعث بهبود رقابت پذیری شده و در نهایت به توسعه و رشد اقتصادی کمک می کنند  این اداره‌کل تلاش جهادی خود را معطوف به توسعه شاخص ها کرده تا بتوانند میانگین  راه‌ها و بزرگراه‌ها این استان را به سطح مطلوب برساند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سه سال اخیر اقدامات ارزنده‌ای در توسعه بزرگراه استان صورت گرفته که در تاریخ استان نظیر نداشته است، خاطر نشان کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان سالجاری علاوه بر بزرگراه شدن کامل محور زاهدان - نصرت آباد و بخش پر ترافیک کمربندی غربی زاهدان، ۱۰ کیلومتر از مسیر زاهدان - میرجاوه نیز برای نخستین بار دوبانده می شود.

وی تاکید کرد: در مجموع جهت تکمیل باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه - زاهدان- بم سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.