| کد خبر: 248823 |

◄ تخلیه و بارگیری دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی طی هشت ماه

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی طی هشت ماه سال جاری و آماده شدن زیرساخت‌ های جذب کانتینر یخچالی در بندر چابهار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی طی هشت ماه سال جاری و آماده شدن زیرساخت های جذب کانتینر یخچالی در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی، قاسم عسکری نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، اقدامات انجام شده طی هشت ماهه اخیر در بنادر این استان را تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۱ آبان ماه، در بندر شهید بهشتی استان سیستان و بلوچستان بالغ بر دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن تخلیه و بارگیری انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد شش درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در این راستا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن تخلیه و بارگیری غیر نفتی و مابقی در حوزه نفتی انجام شده است.

عسکری نسب با بیان اینکه در حوزه کانتینر نیز گام های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: سیاست سازمان بنادر و دریانوردی بر این است بندر شهید بهشتی را به تجهیزات تخلیه و بارگیری کانتینر تجهیز کند که بخشی از آن آماده بهره برداری است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های جذب کانتینر یخچالی نیز آماده است، خاطرنشان کرد: تاکنون با تجهیزات فعلی بالغ بر سه هزار TEU(واحد شمارش کانتینر) در بندر چابهار بارگیری انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حوزه کالای اساسی نیز بندر چابهار در حال خدمات رسانی در حوزه جنوب و جنوب شرق کشور است و حدود ۹۹۷ هزار تن در این مدت تخلیه کالای اساسی نیز از بندر شهید بهشتی چابهار را به ثبت رساندیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.