| کد خبر: 247858 |

طی ۶ ماهه سالجاری صورت پذیرفت:

رشد ۵۴۰ درصدی خط کشی محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از رشد ۵۴۰ درصدی خط کشی محورهای مواصلاتی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از رشد ۵۴۰ درصدی خط کشی محورهای مواصلاتی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،عبد الرحمن نارویی اظهار داشت :به منظور افزایش ایمنی،کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی و افزایش دید رانندگان خصوصا در شب، عملیات خط کشی یک هزار و ۶۸۰ کیلومتر از راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در این مدت انجام شد که در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۴۰ درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: عملیات خط کشی در زمره امورات مهم و حساس در نگهداری راه ها است که به طور مستمر و در فواصل زمانی با توجه به نیاز انجام می شود و تاثیر مستقیم در ارتقاء ایمنی و آگاهی بخشی به رانندگان دارد.

بیشتر بخوانید:

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اقدامات ایمنی که برای کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی مورد نیاز است طبعاً با جدیت پیگیری و اجرا می شود اما از رانندگان و کاربران جاده ای نیز تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و انجام رانندگی ایمن در کاهش تصادفات نقش خود را ایفا کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.