| کد خبر: 223234 |

تکمیل زیر ساخت‌های پایانه مرزی ریمدان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بر تکمیل زیر ساخت های پایانه مرزی ریمدان به منظور جابجایی قانونی و آسان کالا و مسافر با پاکستان و توسعه هر چه سریعتر جنوب استان‌ تاکید کرد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب  استان سیستان و بلوچستان بر تکمیل زیر ساخت های پایانه مرزی ریمدان به منظور  جابجایی قانونی و آسان کالا و مسافر با پاکستان و توسعه هر چه سریعتر جنوب استان‌ تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، جلال الدین قادری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی ریمدان که فرماندار دشتیاری نیز حضور داشت،‌ گفت: بدون شک این پایانه مرزی در جنوب استان  نقش بسزایی در عمران و آبادی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه خواهد داشت بطوریکه تبادل مرزی بین ایران و پاکستان و بالابردن ظرفیت اقتصادی مردم مرزنشین از جمله مزایای آن‌محسوب می شود.

وی لازمه افزایش تبادلات تجاری با کشور‌های همسایه را فراهم شدن زیر ساخت های لازم در پایانه‌های مرزی به عنوان‌مرز رسمی عنوان کرد و گفت: این اداره کل تمام همت خود را برای تکمیل‌ هر چه سریعتر زیر ساخت ها پایانه مرزی ریمدان عزم کرده تا  هر چه سریعتر  شاهد رشد مبادلات تجاری و فعالیت‌های وابسته به صنعت حمل و نقل و اشتغالزایی  در جنوب استان باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تسهیل در دسترسی به بازار ایران، افزایش صادرات-واردات، کاهش زمان سفر به دو کشور و استفاده بهتر از ظرفیت‌های دو استان همجوار مرزی را از دیگر  مزایای راه اندازی پایانه مرزی ریمدان عنوان کرد و تصریح کرد: این پایانه مرزی در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بهترین مسیر و راه دسترسی ایران به ۳۷ درصد جمعیت جهان(پاکستان، چین و هند) است لذا توجه به زیرساخت‌های این مرز برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی از الزامات است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب  استان سیستان و بلوچستان در این سفر همچنین بر قطعی کردن جانمایی و اجرای دروازه های ورودی و خروجی کشور در پایانه مرزی ریمدان تاکید کرد و گفت: ضروری است از همان مراحل نخست، جانمایی صحیحی در مبادی ورودی و خروجی این پایانه مرزی صورت گیرد تا شاهد تردد روان با توجه به حجم مبادلات مرزی آن باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.