| کد خبر: 196158 |

توقیف ۴۰۰ خودروی پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان

۴۰۰ خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش از ۲۱ اردیبهشت تاکنون در تمامی محورهای ارتباطی این استان توقیف شدند.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش از ۲۱ اردیبهشت تاکنون در تمامی محورهای ارتباطی این استان توقیف شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ کشواد بهروزی‌‌زاده اظهار داشت: طرح توقیف خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های احتمالی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح تمامی خودروهای پلاک مخدوش توسط ماموران انتظامی توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا سه ماه امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی را از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: بسیاری از متخلفان از طریق مخدوش کردن پلاک‌های خودروهای خود سعی در پنهان کردن جرم دارند.

وی افزود: اجرای این طرح تا به صفر رساندن تمامی خودروهای پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.

سرهنگ بهروزی‌زاده از بروز تصادف بین یک دستگاه تریلی با یک دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق در محور ایرانشهر - بم خبر داد و افزود: این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۵ مسیر ایرانشهر - بم به علت سرعت زیاد وانت نیسان رخ داد که براثر شدت ضربه وارده راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد: ضروریست افراد از هرگونه حرکت‌های مخاطره‌آمیز پرهیز و زمینه آرامش و آسایش خود و دیگر شهروندان را فراهم سازند.

تردد خودروهای پلاک مخدوش در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت جاده‌ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثی ناگوار می‌شود به طوریکه سرعت سرسام آوربرخی از این خودروها که گاهی حامل سوخت قاچاق یا اتباع بیگانه هستند برای گریز از چنگ قانون موجب تصادفات ناگوار و سوختن عده‌ای بیگناه در آتش طمع سودجویان می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.