| کد خبر: 152345 |

◄ اعتراض رانندگان نفت‌کش اراک در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت

بی‌توجهی به اعتراضات رانندگان نفت‌کش‌ها در خصوص اجرای طرح برندینگ که در یک ماه اخیر در قالب پیام‌های اعتراضی در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌شد، سرانجام منجر به اعتراض عملی آنان در فضای واقعی شد.

تین نیوز

بی‌توجهی به اعتراضات رانندگان نفت‌کش‌ها در خصوص اجرای طرح برندینگ که در یک ماه اخیر در قالب پیام‌های اعتراضی در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌شد، سرانجام منجر به اعتراض عملی آنان در فضای واقعی شد.

به گزارش تین‌نیوز، به دنبال اعتراضات پیاپی رانندگان نفت‌کش و تانکرهای حمل سوخت به طرح برندینگ در فضای مجازی و عدم توجه به این اعتراض‌ها و پاسخ‌گو نبودن مسئولان شرکت نفت در این زمینه، روز یکشنبه اول آبان رانندگان نفت‌کش در استان یزد در اعتراض به اجرای طرح برندینگ در این استان، دست از کار کشیدند و تا ساعت 22 شب از بارگیری سوخت خودداری کردند.

این اقدام رانندگان یزد سرانجام در شبانگاه روز یکشنبه با وساطت استاندار منجر به انتقال سوخت به جایگاه‌های غیربرند شد و پس از آن رانندگان مجددا اقدام به بارگیری سوخت نمودند.

به گزارش تین‌نیوز، پس از این اقدام رانندگان یزد، روز چهارشنبه سوم آبان ماه  نیز رانندگان نفت‌کش در استان اراک در اعتراض به اجرای طرح برندینگ در شرکت نفت، دست به اعتراض زده و از بارگیری سوخت دست کشیدند.

بر اساس ویدیوها و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، رانندگان نفت‌کش در اراک نیز نسبت به اجرای این طرح در استان خود معترض بوده و خواستار توقف اجرای این طرح هستند.

به دنبال این اقدام، در استان کرمان نیز از شامگاه جمعه پنجم آبان اعتراضاتی از سوی ناوگان حمل سوخت صورت گرفت و آنان نیز از بارگیری سوخت سرباز زده و خواستار توقف اجرای طرح برندینگ شرکت نفت شدند.

«مالک نخعی» فعال بخش ناوگان باری جاده‌ای و از کارشناسان این حوزه در گفت‌و گو با تین‌نیوز با بیان این‌که در طرح برندینگ شرکت نفت که از طرف شرکت نفت در حال پیگیری است مجموعه پیمانکاران حمل در قالب چند پیمانکار بزرگ در سراسر کشور سازماندهی می‌شوند، می‌گوید: در این طرح شرکتی که به عنوان برند معرفی می شود سوخت را از پالایشگاه و یا مبادی ورودی کشور( گمرکات سوختی) تحویل می‌گیرد و در جایگاه و در نهایی‌ترین نقطه تحویل می‌دهد.

به گفته وی به نظر می‌رسد در این عملیات قرار است حتی انبارداری سوخت در انبارهای شرکت نفت را هم به بخش خصوصی واگذار شود و شرکت در قبال در اختیار قرار دادن انبارها و مخازن وجه دریافت کند.  یعنی قراردادی از طرف شرکت نفت با آن برندی که قرار است کار پخش را انجام بدهد بسته می‌شود و هزینه‌ها از آنها دریافت می‌شود و دلیل نگرانی رانندگان نیز این است که شرکت‌های برند هزینه‌هایشان را از قبل کاهش کرایه کامیون یا کاهش تعداد کامیون‌ها جبران کنند.

 

photo_2017-10-25_13-03-02photo_2017-10-25_13-00-15

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.