| کد خبر: 230655 |

نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌های انتخابات استان سمنان اعلام می‌شود

طی چند روز آینده نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر توسط هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

تین نیوز

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: طی چند روز آینده نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر توسط هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حبیب اله خجسته پور در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طی چند روز آینده نتیجه نهایی تأیید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر توسط هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، تاکید کرد: نامزدها از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند.

وی با بیان اینکه در آینده در محل‌های پر رفت و آمد شهر سمنان، چادرهایی به منظور آشنایی هرچه بیشتر با شیوه رأی دادن تمام الکترونیک و همچنین به نوعی دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در بحث انتخابات، برپا خواهد شد، افزود: پوشش مخابراتی حداکثری شعب اخذ رأی در استان به سرعت و سلامت انتخابات کمک می‌کند.

۱۰ شعبه اخذ رأی در دامغان افزوده شده است

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دامغان نیز در این نشست گفت: تمامی اقدامات بر اساس روز شمار انتخابات در شهرستان دامغان و با همکاری و تعامل ستاد انتخابات و هیأت نظارت شهرستان در حال انجام است.

مهدی بندر آبادی با بیان اینکه پنج شعبه روستایی و پنج شعبه شهری به مجموع شعبات اخذ رأی شهرستان دامغان اضافه شده است، ابراز داشت: کمیته‌های استانی پشتیبانی خوبی داشته و دارند و مشکلی در خصوص اجرای موارد مرتبط با انتخابات در شهرستان نداریم.

وی با بیان اینکه اقداماتی ویژه انتخاب و چینش اعضای شعب اخذ رأی در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار گرفته است، افزود: امیدواریم انتخاباتی با مشارکت حداکثری پیش از هر زمان داشته باشیم تا در حل مشکلات منطقه‌ای و کشور تأثیر بسزایی داشته باشد.

شرایط انتخابات در مهدی شهر

عبدالرضا میقانی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهدی‌شهر نیز در این نشست گفت: در این دوره نسبت به دوره قبل انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان، در حوزه شهری ۱۸ درصد و در حوزه روستایی نیز ۴ درصد افزایش ثبت نام متقاضیان را داشتیم.

وی با بیان اینکه از مجموع ۸۴ نفر ثبت نامی برای انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان مهدی‌شهر، ۱۰ نفر خانم و مابقی را آقایان تشکیل دادند، ابراز داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر، به ازای هر کُرسی، ۴ و نیم نفر کاندیدا برای انتخاب وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.