| کد خبر: 206355 |

۳۴ نقطه پرتصادف جاده‌های استان سمنان به سرعت ساماندهی شود

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: ساماندهی و آشکارسازی ۳۴ نقطه پرتصادف و مستعد حادثه در محورهای اصلی و فرعی استان به منظور کاهش تصادف‌های جاده‌ای و افزایش امنیت تردد هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: ساماندهی و آشکارسازی ۳۴ نقطه پرتصادف و مستعد حادثه در محورهای اصلی و فرعی استان به منظور کاهش تصادف‌های جاده‌ای و افزایش امنیت تردد هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری افزود: علاوه بر این نقاط، ۱۹ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های سمنان وجود دارد که امسال با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ، ۲ نقطه از نقاط حادثه‌خیز آشکارسازی شد.

وی بیان کرد: پیچ پنج هزاری در محور آرادان به سرخه یکی از اولویت‌های پلیس راه برای ساماندهی است و دوربین سرعت‌سنج در این نقطه نصب شد.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: کل پیچ پنج هزاری باید برداشته و اصلاح هندسی در این نقطه انجام شود.

وی تصریح کرد:  محورهای ری‌آباد در شاهرود به خراسان شمالی و طرود شهرستان شاهرود و جاده‌نظامی سمنان، سه محور فرعی پرتصادف استان است که بیش‌ترین آمار تصادف‌ها به آن ها اختصاص دارد.

رییس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: جاده نظامی سمنان به تعبیری بمب جاده‌های استان است و باید هر چه سریع‌تر نسبت به آشکارسازی و اصلاح وضعیت این جاده اقدام کرد.

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است. 

سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد ثبت می‌شود و ۶۰ درصد از حوادث در این محور اصلی، شامل خروج از جاده و واژگونی خودروها است.

استان سمنان در آمار واژگونی خودرو، همواره رتبه اول یا دوم را در کشور داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.