| کد خبر: 191019 |

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

رودخانه پل خرمشهر تا پل حسن‌آباد سمنان لایروبی شود

لایروبی مسیر رودخانه پل خرمشهر تا پل حسن‌آباد سمنان در اسرع وقت باید انجام شود تا شاهد بروز مشکلات در این محدوده نباشیم.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن اشاره به موارد مورد نیاز برای ترمیم پل‌های شهر سمنان، گفت: رودخانه پل خرمشهر تا پل حسن آباد سمنان باید لایروبی شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، منوچهر فخری، در بازدید از پل حسن‌آباد شهرستان سمنان و با بیان این‌که اعتبارات بازسازی ویژه این منطقه در نظر گرفته خواهد گرفته شد، تاکید کرد: ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرداری سمنان تمام تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند.

وی بیان کرد: لایروبی مسیر رودخانه پل خرمشهر تا پل حسن‌آباد سمنان در اسرع وقت باید انجام شود تا شاهد بروز مشکلات در این محدوده نباشیم.

پاکسازی مسیر حسن آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: برای جلوگیری از بروز خسارات و آسیب‌های احتمالی جاری شدن سیلاب در آینده، ترمیم و بهسازی پل حسن آباد در دستور کار قرار گیرد.

فخری بیان کرد: پاکسازی مسیر جاده دسترسی به روستای حسن آباد از آثار به جای مانده از جاری شدن سیلاب اخیر، در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: یکی از الزامات این پل‌ها ایمنی است که خوشبختانه نگاه مثبتی در بین مسئولان استان و شهرستان سمنان در زمینه ایمنی مسیل‌ها، رودخانه‌ها و آبراهه‌ها وجود دارد که البته بایدتقویت شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.