| کد خبر: 188010 |

معاون استاندار سمنان:

ایمنی راه‌ها پیش‌نیاز تحقق صنعت گردشگری در استان سمنان است

ایمنی راه‌ها پیش‌نیاز تحقق صنعت گردشگری در استان سمنان است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ایمنی راه‌ها پیش‌نیاز تحقق صنعت گردشگری است، گفت: تا زمانی راه‌ها ایمن نشود نباید انتظار توسعه توریسم داشته باشیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، منوچهر فخری در کمیسیون راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه توسعه گردشگری یکی از اولویت‌ها است، بیان کرد: شعار تبدیل استان سمنان به مقصد گردشگری و نه معبری برای زائران و مسافران می‌بایست تحقق یابد اما باید دانست که ایمنی راه‌ها شرط اصلی این امر است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که راه‌ها ایمن نشود، شعار تبدیل معبر به مقصد در استان سمنان محقق نخواهد شد، افزود: یکی از راه‌های ایمن سازی جاده‌ها مطالعه بر روی نقاط حادثه خیز است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با ارزیابی به عمل آمده ۱۹ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است، بیان کرد: باید در اصلاح آن اقدام جدی و عملیاتی شود.

فخری با بیان اینکه اگر برنامه‌ریزی لازم برای اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز استان سمنان نباشد، نمی‌توانیم برای رفع آن‌ها اقدام کنیم، ابراز داشت: امروز باید تصمیم بگیریم سالانه چند نقطه حادثه خیز را رفع کنیم تاسال آینده در نقاط مشخص شده دیگر شاهد حادثه‌ای نباشیم.

وی افزود: برخی از مسافران از شهرهای دور آشنایی به جاده ندارند، لذا باید علائم هشدار دهنده‌ای نصب شود تا رانندگان درجاده ها این نقاط را بشناسند و از ایجاد حوادث جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت انجام برنامه عملیاتی به صورت پیوسته و مستمر برای کاهش تصادفات در طول سال تاکید کرد و افزود: تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، فرهنگی و … باید در این امر با یکدیگر تعامل داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.