| کد خبر: 189487 |

معاون استاندار سمنان:

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده استان سمنان

عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده استان سمنان آغاز شد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان با حضور مسئولان بنیاد مسکن کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، منوچهر فخری در حاشیه مراسم کلنگ زنی واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان سمنان در بخشداری امیریه با بیان اینکه کلنگ احداث یک هزار و ۲۰۰ خانه شهری و روستایی امروز بر زمین زده می‌شود، ابراز کرد: اولویت اصلی ما در مجموعه استانداری سمنان همچنان روستای حسین آباد کالپوش است که به دلیل رانش زمین دچار آسیب‌های فراوانی شده و باید به این مردم رسیدگی کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه بیشترین روستاها در شهرستان دامغان بوده و مشکلات به وجود آمده برای روستاهای سرکویر دامغان فراوان است کینگ زنی نمادین واحدهای مسکونی آسیب دیده در استان سمنان در این بخش برگزار می‌شود اما اولویت اصلی استانداری همچنان کالپوش و روستای حسین آباد محسوب می‌شود.

معاون استاندار سمنان درباره آخرین وضعیت کالپوش، تاکید کرد: با اعلام و تأیید زمین شناسی، در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی روستای حسین آباد کالپوش با اولویت اصلی، اجرا خواهد شد.

فخری گفت: اعتبارات بسیار خوبی برای این مهم در استان توسط دولت در نظر گرفته شده که از این به بعد نیاز به همکاری، تعامل و یک تلاش ویژه از سوی مدیران متولی امر در استان است تا مشکلات بوجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود در این راستا همچنینهیچ دستگاه اجرایی تعلل در امر خدمت رسانی به مردم را نمی‌پذیریم و در صورت مشاهده این امر، دستگاه خاطی به مردم معرفی می‌شود.

وی افزود: خط قرمز ما خدمت به مردم است و به خصوص روستاییان عزیز که امروز دچار مشکل شده‌اند و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر مشکلات مردم روستا نشین استان به خصوص در حسین آباد کالپوش با تعمیر، بهسازی و ساخت منازل مسکونی آنها، برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: چهره نازیبایی بر اثر ریزش آوار در روستای حسین آباد بوجود آمده که بنیاد مسکن نیاز است نسبت به آواربرداری به صورت ویژه اقدام کند.

فخری با اشاره به اقدامات فنی صورت گرفته در کالپوش، توضیح داد: نقشه بردای، طراحی و اقدامات لازم برای روستای حسین آباد کالپوش انجام شده و پس از تأیید زمین شناسی جلسه‌ای به زودی در حسین آباد کالپوش برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.