| کد خبر: 151472 |

آبان ماه امسال

جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: آبان ماه امسال جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سمنان برگزار می‌شود.

تین نیوز

سرپرست اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: آبان ماه امسال جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور کیایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات جاده‌ای یکی از مهم‌ترین رویکردهای اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سمنان بیان کرد: این برنامه ویژه رانندگانی است که در اداره کل حمل‌ونقل عمومی عضویت دارند و مجوزهای لازم ئ قانونی را از سازمان‌های درون‌شهری و برون‌شهری برای تردد و جابه‌جایی مسافر و کالا دارند.

سرپرست اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد رانندگان بیان کرد: آموزش رانندگی حرفه‌ای به سایر رانندگان استان سمنان در دستور کار برگزاری این همایش قرار دارد.

وی با اشاره برخی معیارهای شاخص برای ارزیابی رانندگان تصریح کرد: سوابق تخلفات رانندگی، وقوع سوانح رانندگی، معاینه فنی خودروها، اجرای اقدامات ایمنی در خودرو، برخورد رانندگان با مسافران از جمله مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی در این همایش است.

کیایی با تأکید بر اینکه رانندگان حرفه‌ای در سطوح داخلی و بین‌المللی مخاطبان اصلی این همایش هستند افزود: تجلیل از برخی رانندگانی که در داخل مرزهای شهری در استان سمنان با خودروهایی از جمله وانت، اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون تردد می‌کنند نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها و تشکل‌های صنفی اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان در اجرای این همایش همکاری کردند اضافه کرد: ترویج فرهنگ درست رانندگی و تبیین شاخص‌های راننده حرفه‌ای شدن از دیگر اولویت‌های برگزاری این همایش است.

سرپرست اداره کل حمل‌ و نقل استان سمنان اذعان کرد: رانندگان دارای واجد شرایط تا پایان آبان ماه امسال می‌توانند برای ارسال مدارک خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.