| کد خبر: 270285 |

اختصاص ۴۵ هزار صندلی و ۱۵۵ فروند هواپیما برای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ دو میلیون ۳۵۶ هزار و ۵۴۲ مسافر در بخش هوایی جابجا شده اند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ دو میلیون ۳۵۶ هزار و ۵۴۲ مسافر در بخش هوایی جابجا شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳، دو میلیون و  ۳۵۶ هزار و  ۵۴۲ مسافر در بخش هوایی جابه جا شده اند، اظهار کرد: پذیرش و اعزام این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۹ هزار و ۱۲۵ پرواز (نشست و برخاست ) انجام شده است.

یازرلو در ادامه ضمن اشاره به رشد قابل توجه جابه جایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز گذشته از دستور ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و افزود: با دستور کاپیتان محمدی بخش مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در سازمان هواپیمایی کشوری آغاز به کار کرده و این مرکز که از ۶ صبح تا ساعت ۲۴  به طور مداوم فعالیت های فرودگاه ها و پروازها را مدیریت و کنترل می کند تا پایان تعطیلات نوروزی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی همچنین به حضور کارشناسان مرکز حراست سازمان هواپیمایی کشوری نیز اشاره کرد و گفت: با دستور رئیس سازمان کاپیتان محمدی بخش کارشناسان و بازرسان حراست با حضور در فرودگاه های پرتردد هرگونه قصور در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز را پیگیری خواهند کرد تا خدمات ارائه شده به مردم در شأن مسافران عزیز باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    ۴۵۰۰۰ صندلی رو تقسیم بر ۱۵۵ فروند فرموده شده کنیم نتیجه می شود که به طور میانگین در هر هواپیما حدود ۲۹۰ صندلی وجود دارد که با توجه به نوع هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی نادرست بودن این ادعا اظهر من الشمس است. به نظر در خوشبینانه ترین حالت ۴۵۰۰۰ مورد ادعا تعداد کل صندلی ناوگان هوایی خواهد بود که بیش از نصف آن زمین گیر می باشد. واقعا هیچ کس نیست که این قبیل نشر اکاذیب آن هم از مرجع تخصصی آن را پیگیری کند که البته اگر می بود باید خیلی قبل تر ها ادعاهای مشابه این مدیران فرهیخته و در راس آن آقای محمدی بخش به چالش کشیده می شد. در پایان از امثال تین نیوز برای ورود به این حوزه ها انتظار بیشتری می رود.