| کد خبر: 254702 |

رای دادگاه هواپیمایی اوکراینی تا پایان فروردین ماه ابلاغ می شود

رای دادگاه هواپیمایی اوکراینی در موقع مقرر در ایام نوروز صادر شد و ان شالله تا پایان فروردین ماه فرایند ابلاغ انجام می شود.

تین نیوز

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمایی اوکراینی گفت: بر اساس زمان بندی مقرر شده رای دادگاه هواپیمایی اوکراینی در موقع مقرر در ایام نوروز صادر شد و ان شالله تا پایان فروردین ماه فرایند ابلاغ انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس،  مسعود ستایشی صبح امروز (سه شنبه 22 فروردین ماه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان بازرسی در رابطه با کم‌ کاری دستگاه‌ های اجرایی در اجرای قانون تسهیل کسب و کار نیز گفت: سازمان بازرسی کل کشور در ایفای رسالت ذاتی و ماموریتی هایی که به موجب قانون اساسی بر عهده دارد، اقدامات زیادی انجام داده است. در این راستا بیش از ۹۵ درصد از مجوز های کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت شده است.

وی ادامه داد: در زمینه برخورد قانونی و ضابطه مند با مسئولان مراجع صدور مجوز، پرونده بازرسی فوق العاده در خصوص تسهیل صدور الکترونیک مجوزهای کسب و کار تشکیل شده است. ۳۱ نفر از مقامات و مسئولان به اتهام عدم صدور مجوز الکترونیک یا عدم اتصال سامانه های متخصص به درگاه ملی مجوزها در زمان مقرر مورد تعقیب کیفری  و ۲۵ نفر مورد تعقیب انضباطی قرار گرفتند.

توییت داوری صحیح نیست

ستایشی در رابطه توییت عبدالرضا داوری در خصوص کشته شدن فردی با سه گوله که در دستگیری محسن شکاری نقش داشته است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم از ایشان می پرسیدم که منبع این توییت چیست، ما پرونده ای در این خصوص نداریم و این اظهارات صحیح نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.