| کد خبر: 222565 |

تازه ترین جزئیات برقراری پروازهای بین‌المللی پساکرونا

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تشریح پروازهای بین المللی از کشورهای خارجی به ایران و از ایران به مقاصد بین المللی از برگشت لوفتانزا به ایران از اواسط دسامبر سال میلادی جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تشریح پروازهای بین المللی از کشورهای خارجی به ایران و از ایران به مقاصد بین المللی از برگشت لوفتانزا به ایران از اواسط دسامبر سال میلادی جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، ابوالقاسم جلالی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و همچنین پروازهای شرکت‌های هواپیمایی خارجی به کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر از کشور روسیه شرکت هواپیمایی ایرفلوت به کشورمان پرواز دارد، همچنین از امارات شرکت فلای‌دوبی، از ترکیه شرکت ترکیش ایرلاین و ارمنستان شرکت ایر آرمانیا به کشور ما پرواز دارند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: همچنین کام‌ایر افغانستان و قطرایرویز به کشور ما پرواز می‌کنند.

لوفت هانزا اواسط دسامبر به ایران می آید

وی ادامه داد: طبق جلسات هماهنگی که با طرف مقابل برگزار کرده‌ایم، شرکت هواپیمایی لوفتانزا از اواسط دسامبر سال میلادی جاری به ایران می‌آید که جزئیات بیشتر در جلسات پیش‌رو، بررسی خواهد شد.

جلالی تأکید کرد: ‌اگر شرکت هواپیمایی لوفتانزا به ایران بیاید مطمئنا بقیه شرکت‌های هواپیمایی خارجی هم به کشورمان می‌آیند.

جدیدترین جزئیات برقراری پروازهای بین المللی

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در تشریح پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی داخلی اضافه کرد: شرکت ماهان به روسیه و امارات می‌رود و ایران‌ایر هم از لار، لامرد و بندرعباس به امارات پرواز دارد.

وی افزود: ماهان از تهران به امارات (دوبی) پرواز دارد و قشم‌ایر نیز از لار، شیراز و قشم به دوبی پرواز می‌کنند.

8 شرکت هواپیمایی داخلی به ترکیه پرواز دارند

جلالی گفت: ایران ایر به ایتالیا، شهرهای میلان و رم پرواز دارد، همچنین شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر آسمان، آتا، ماهان، ایرتور، زاگرس، قشم‌ایر و معراج به ترکیه پرواز دارند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای هامبورگ، کلن و فرانکفورت پرواز دارد.

وی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز اسپانیا شهر مادرید را انجام می‌دهد.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ماهان به عراق، شهر بغداد پرواز انجام می‌دهد و قشم‌ایر به نجف پرواز دارد.

وی با بیان اینکه پروازی به کویت نداریم، گفت: ماهان و تابان به افغانستان پرواز دارند، ضمن آنکه تابان از تهران به عمان و شیراز به مسقط هم پرواز دارد.

جلالی افزود: ایران ایر در مسیر قطر و ماهان در مسیر سوریه پرواز دارد، ضمن آنکه ایران‌ایر در مسیر انگلستان هم پرواز برقرار کرده است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در مسیر لبنان، ماهان و ایران‌ایر پرواز می‌کنند، اضافه کرد: ایران ایر در مسیر فرانسه شهر پاریس، پرواز دارد و ماهان به تایلند پرواز می‌کند.

وی با بیان اینکه ماهان در مسیرهای مالزی و چین هم پرواز انجام می دهد، گفت: ایران‌ایر و ماهان به صورت موردی پرواز هند و پرواز پاکستان هم دارند.  

جلالی تأکید کرد: در همه این پروازها هم داخلی و هم خارجی ارائه تست منفی کرونا برای مسافران الزامی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.