| کد خبر: 220535 |

◄ تاخیر 23 درصدی پروازهای شهریورماه/ ایرتور نامنظم ترین و پویا منظم ترین

در شهریورماه سال جاری، 23 درصد از پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی داخلی، در فرودگاه های کشور دارای با تأخیر همراه بوده است.

تین نیوز

در شهریورماه سال جاری، 23 درصد از پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی داخلی، در فرودگاه های کشور دارای با تأخیر همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بر اساس آماری که از سوی معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده است، در شهریور ماه سال جاری، 23 درصد از پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی داخلی، دارای تأخیر بوده اند، این در حالی است که در همین مدت، متوسط زمان تأخیر پروازهای تاخیردار 70 دقیقه بوده است.

در شهریور ماه 1399 شرکت های هواپیمایی ایرتور و تابان به ترتیب با 39 و 32 درصد و شرکت های هواپیمایی پویا ایر و ساها به ترتیب با 6 و 9 درصد در پروازهای برنامهای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی پویا ایر و ساها بهترین عملکرد را داشته اند.

در شهریورماه 1399 نسبت به ماه گذشته، شرکت های هواپیمایی تابان و ماهان به ترتیب با 12 و 10 درصد افزایش و شرکت های هواپیمایی قشم ایر و ساها به ترتیب با 10 و 5 درصد کاهش در پروازهای برنامه ای مسافری، بیشترین و کمترین تغییر درصد پروازهای تأخیردار را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی قشم ایر و ساها بهترین عملکرد را نسبت به ماه گذشته داشته است.

در شهریور ماه 1399 شرکت های هواپیمایی تابان و سپهران به ترتیب با 66 و 63 درصد و شرکت های هواپیمایی پویاایر و ایران ایر به ترتیب با 26 و33 درصد، در کل پروازهای دارای مجوز، بیشترین و کمترین درصد پروازهای ابطالی را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی پویا ایر و ایران ایر بهترین عملکرد را داشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.