| کد خبر: 218257 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

◄ پیگیر برقراری پروازهای ترکیه از کانال وزارت امور خارجه هستیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد پروازهای ترکیه از 11 شهریور به 10 مهرماه تغییر پیدا کرد اما با این حال ما از کانال سازمان هواپیمایی و وزارت امور خارجه در حال رایزنی هستیم.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد پروازهای ترکیه از 11 شهریور به 10 مهرماه تغییر پیدا کرد اما با این حال ما از کانال سازمان هواپیمایی و وزارت امور خارجه در حال رایزنی هستیم.

به گزارش تین نیوز، تورج دهقانی زنگنه در ارتباط زنده با شبکه خبر در خصوص پروازهای توریستی عنوان کرد: به علت شیوع و گسترش ویروس کرونا در تمامی کشورها از جمله ایران برای ورود مسافران یکسری قوانین را اتخاذ کرده‌اند؛ مسافران قبل از ورود به کشور باید فرم خود اظهاری که در سایت سازمان هواپیمایی کشوری موجود است باید تکمیل و با خود همراه داشته باشند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: همچنین باید نتیجه تست PCR که در کشور مبدأ انجام گرفته و نباید کمتر از یک هفته از آن گذشته باشد باید خود همراه داشته باشند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ما در حال حاضر به کشورهایی نظیر اسپانیا، انگلیس، فرانسه، اتریش و هلند پرواز داریم، گفت: این کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا تدابیری را برای ورود به کشورشان اتخاذ کرده‌اند که در این میان برخی از مقررات برای تمامی کشورها یکسان است.

زنگنه اظهار کرد: در حال حاضر امکان سفر به کشورهای اروپایی با ویزای توریستی وجود ندارد و فقط مسافر می‌تواند به کشور فرانسه برای ملحق شدن به خانواده‌اش در صورت داشتن ویزای تایپ c سفر کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: در حال حاضر پروازهای اماراتی و قطری و برخی از کشورهای دیگر به ایران انجام می‌شود.

او به لغو مجدد پروازهای ترکیه اشاره کرد و گفت: این پروازهای از 11 شهریور به 10 مهرماه تغییر پیدا کرد اما با این حال ما از کانال سازمان هواپیمایی و وزارت امور خارجه در حال رایزنی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.